تصاویر رسمی اوپو Find X8 و Find X8 پرو پیش از رونمایی به‌نمایش گذاشته شدند

اوپو Find X8 و Find X8 پرو با طراحی جذاب، نمایشگر اولد، تراشه قدرتمند دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک و دوربین حرفه‌ای با قابلیت‌های پیشرفته عرضه خواهند شد. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت اوپو پس از هفته‌ها شایعات، تصاویر رسم Find X8 و Find X8 پرو را به‌نمایش گذاشت. این تصاویر طراحی ظاهری پرچم‌داران جدید اوپو را به‌تصویر می‌کشند. […] نوشته تصاویر رسمی اوپو Find X8 و Find X8 پرو پیش از رونمایی به‌نمایش گذاشته شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۵ مهر , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  1
تصاویر رسمی اوپو Find X8 و Find X8 پرو پیش از رونمایی به‌نمایش گذاشته شدند

اوپو Find X8 و Find X8 پرو با طراحی جذاب، نمایشگر اولد، تراشه قدرتمند دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک و دوربین حرفه‌ای با قابلیت‌های پیشرفته عرضه خواهند شد.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت اوپو پس از هفته‌ها شایعات، تصاویر رسم Find X8 و Find X8 پرو را به‌نمایش گذاشت. این تصاویر طراحی ظاهری پرچم‌داران جدید اوپو را به‌تصویر می‌کشند. در این سری جدید، اوپو نه‌تنها به طراحی زیبا و رنگ‌های متنوع توجه کرده؛ بلکه مجموعه‌ای از ویژگی‌های قدرتمند و پیشرفته را به‌ارمغان آورده است که می‌تواند توجه علاقه‌مندان به تکنولوژی را به خود جلب کند.

اوپو Find X8 و Find X8 پرو با طراحی جذاب، نمایشگرهای OLED با نرخ نوسازی بالا

طراحی و مشخصات اوپو Find X8 پرو

گوشی Find X8 پرو یکی از دو مدل اصلی این سری است که با صفحه‌نمایش بزرگ ۶/۷۸ اینچی و ضخامت ۸/۲۴ میلی‌متری و وزن ۲۱۵ گرمی عرضه می‌شود. این گوشی گوشه‌های گرد و ماژول دوربین بسیار نازکی دارد که طراحی آن را بسیار مینیمال و جذاب کرده است.

شایعات قبلی برخی از مشخصات مهم اوپو Find X8 پرو را فاش کرده بودند و اکنون این مشخصات رسماً تأیید شده‌اند. صفحه‌نمایش مدل پرو امولد 2K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. در بخش دوربین، این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپ با زوم ۳ و ۱۰ برابری مجهز است. از دیگر ویژگی‌های مهم Find X8 پرو می‌توان به باتری ۵۷۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی‌اش اشاره کرد که از شارژ سریع ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

اوپو Find X8 و Find X8 پرو با طراحی جذاب، نمایشگرهای OLED با نرخ نوسازی بالا

معرفی اوپو Find X8 با طراحی تخت

علاوه‌بر مدل پرو، تصاویر گوشی Find X8 با طراحی تخت و ویژگی‌های مشابه منتشر شده است. این مدل از صفحه‌نمایش ۶/۵۹ اینچی برخوردار است و با ضخامت ۷/۸۵ میلی‌متر و وزن ۱۹۳ گرم، یکی از گوشی‌های پرچم‌دار سبک‌ و باریک‌ بازار محسوب می‌شود. نکته مهم در طراحی Find X8، حاشیه‌های بسیار نازک ۱/۴۵ میلی‌متری است که جلوه‌ای لوکس به گوشی بخشیده است.

این گوشی نیز مانند مدل پرو، از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپ تله‌فوتو با زوم ۳ برابری بهره می‌برد. باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات نیز انرژی لازم برای کار با آن را تأمین می‌کند..

اوپو Find X8 و Find X8 پرو با طراحی جذاب، نمایشگرهای OLED با نرخ نوسازی بالا

پردازنده جدید و تاریخ عرضه

به‌نقل از فون‌آرنا،‌ یکی از ویژگی‌های مشترک هر دو مدل اوپو Find X8 و Find X8 پرو، استفاده از پردازنده دایمنسیتی ۹۴۰۰ امدیاتک ست. این تراشه قدرتمند عملکردی سریع و بی‌نقص را در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین تضمین می‌کند. طبق اعلام رسمی شرکت اوپو، این دو گوشی در ۲۴ اکتبر (۴ آذر) به‌صورت رسمی به بازار عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود که در روزهای آینده، اطلاعات بیشتری از پرچم‌داران جدید اوپو منتشر شود.

نوشته تصاویر رسمی اوپو Find X8 و Find X8 پرو پیش از رونمایی به‌نمایش گذاشته شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow