تصویری واقعی از گوشی پیکسل ۹ پرو فولد فاش شد

قبل از رونمایی رسمی گوشی پیکسل ۹ پرو فولد، کاربری در تایوان موفق شده است این گوشی جدید را در یکی از کافه‌های استارباکس مشاهده کند و از آن عکس بگیرد. به‌گزارش تک‌ناک، در آستانه‌ی برگزاری رویداد Made by Google در ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) و رسمی سری پیکسل ۹، خبری از مشاهده‌ی گوشی تاشو... نوشته تصویری واقعی از گوشی پیکسل ۹ پرو فولد فاش شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
تصویری واقعی از گوشی پیکسل ۹ پرو فولد فاش شد

قبل از رونمایی رسمی گوشی پیکسل ۹ پرو فولد، کاربری در تایوان موفق شده است این گوشی جدید را در یکی از کافه‌های استارباکس مشاهده کند و از آن عکس بگیرد.

به‌گزارش تک‌ناک، در آستانه‌ی برگزاری رویداد Made by Google در ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) و رسمی سری پیکسل ۹، خبری از مشاهده‌ی گوشی تاشو جدید گوگل، یعنی پیکسل ۹ پرو فولد، در یکی از کافه‌های استارباکس در تایوان مخابره شد.

شایان ذکر است که پیکسل ۹ پرو فولد داخل قاب قرار داشت و روی پایه قرار گرفته بود. این عکس در یکی از گروه‌های خصوصی فیسبوک منتشر شده است؛ اما اطلاعاتی درباره‌ی این موضوع وجود ندارد که چه کسی عکس را گرفته یا از دستگاه استفاده می‌کرده است.

با‌توجه‌به وجود لوگو G روی قاب، می‌توان احتمال داد که گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد درون قاب رسمی خود گوگل قرار گرفته است. بدنه‌ی گوشی ظاهراً به رنگ مشکی Obsidian است که یکی از دو رنگ پیش‌بینی‌شده برای این گوشی تاشو محسوب می‌شود. رنگ دیگر احتمالاً سفید خواهد بود. همچنین، قاب گوشی به‌نظر می‌رسد در رنگ سفید Porcelain طراحی شده است.

پیکسل ۹ پرو فولد در استارباکس تایوان دیده شد

به‌نقل از نئووین، جزئیات دیگری که در تصویر مشهود است، به ماژول دوربین دوطبقه و نمایشگر بزرگ با دوربین سلفی حفره‌ای و دکمه‌های کناری مربوط می‌شود. شایعه شده است که حاشیه‌های نمایشگر داخلی پیکسل ۹ پرو فولد باریک‌تر است. همچنین به‌لطف پنل اولد سامسونگ M14، نمایشگر پیکسل ۹ پرو فولد درمقایسه‌با نسل قبلی روشن‌تر خواهد بود. همچنین، انتظار می‌رود پیکسل ۹ پرو فولد نازک‌تر، اما سنگین‌تر از سامسونگ Galaxy Z Fold 6 باشد.

اخیراً اطلاعاتی درباره‌ی قیمت احتمالی پیکسل ۹ پرو فولد منتشر شده است که نشان می‌دهد گوگل قصد ندارد بابت ارتقای مشخصات آن، افزایش قیمت چشمگیری اعمال کند. همچنین، احتمال دارد که Pixel 9 Pro Fold درمقایسه‌با نسل قبلی در کشورهای بیشتری عرضه شود. درحالی‌که شایعات از عرضه‌ی سری پیکسل ۹ از ۲۲ آگوست (۱ شهریور) حکایت می‌کنند، ممکن است عرضه‌ی پیکسل ۹ پرو فولد مدت‌زمان بیشتری طول بکشد.

نوشته تصویری واقعی از گوشی پیکسل ۹ پرو فولد فاش شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow