تغییر برنامه‌های پیش‌فرض پیام‌ها و تماس‌ها در iOS 18.2 امکان‌پذیر می‌شود

اپل در جدیدترین نسخه سیستم‌عامل موبایلی خود، iOS 18.2، به کاربران اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های پیش‌فرض برای پیام‌رسانی و تماس را تغییر دهند. به‌گزارش تک‌ناک، اپل اخیراً iOS 18.2 را به‌عنوان نسخه بتای توسعه‌دهنده منتشر کرده است که قابلیت‌های جدیدی را به سیستم‌عامل خود اضافه می‌کند. این نسخه شامل قابلیت‌های هوش مصنوعی متعددی مانند Gemmoji […] نوشته تغییر برنامه‌های پیش‌فرض پیام‌ها و تماس‌ها در iOS 18.2 امکان‌پذیر می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ آبان , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  4
تغییر برنامه‌های پیش‌فرض پیام‌ها و تماس‌ها در iOS 18.2 امکان‌پذیر می‌شود

اپل در جدیدترین نسخه سیستم‌عامل موبایلی خود، iOS 18.2، به کاربران اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های پیش‌فرض برای پیام‌رسانی و تماس را تغییر دهند.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل اخیراً iOS 18.2 را به‌عنوان نسخه بتای توسعه‌دهنده منتشر کرده است که قابلیت‌های جدیدی را به سیستم‌عامل خود اضافه می‌کند. این نسخه شامل قابلیت‌های هوش مصنوعی متعددی مانند Gemmoji و Image Playground و ادغام ChatGPT است. بااین‌حال، یکی از تغییرات مهم‌ این نسخه اضافه‌شدن منویی جدید برای تغییر برنامه‌های پیش‌فرض است که فراتر از مرورگر وب می‌رود و به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌های پیش‌فرض برای پیام‌ها و تماس‌ها را نیز تغییر دهند.

به‌نقل از تک‌کرانچ، تا پیش‌از‌این اپل فقط امکان تغییر برنامه‌های پیش‌فرض برای ایمیل و مرورگر وب را فراهم کرده بود و این تنظیمات در منوهای سافاری و Mail قرار داشتند. باوجوداین با انتشار iOS 18.2، منویی اختصاصی برای تغییر همه برنامه‌های پیش‌فرض اضافه شده است که دسترسی و مدیریت آن برای کاربران راحت‌تر شده است. طبق توضیحات اپل، کاربران اکنون می‌توانند برنامه‌های پیش‌فرض خود را برای ارسال ایمیل، باز‌کردن لینک‌های وب، انجام پرداخت‌های بدون تماس و… مدیریت کنند.

اپل در آخرین نسخه سیستم عامل موبایل خود، iOS 18.2، به کاربران اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های پیش‌فرض برای پیام‌رسانی و تماس را تغییر دهند

برای دسترسی به منو جدید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به بخش Apps در تنظیمات iOS 18 بروید.
  • روی گزینه Default Apps ضربه بزنید.
  • برنامه‌های پیش‌فرض جدید برای ایمیل، پیام‌رسانی، تماس، فیلتر تماس و مرورگر وب را انتخاب کنید.

شایان ذکر است که این منو تعداد اپلیکیشن‌های مرتبط با رمزهای عبور و کدها و اپلیکیشن‌های کیبورد نصب‌شده را نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند از این قسمت برنامه‌هایی را انتخاب کنند که می‌خواهند هنگام پر‌کردن رمزهای عبور یا تایپ متن استفاده کنند.

اپل در آخرین نسخه سیستم عامل موبایل خود، iOS 18.2، به کاربران اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های پیش‌فرض برای پیام‌رسانی و تماس را تغییر دهند

باید توجه کرد که این ویژگی در‌حال‌حاضر تنها برای کاربران نسخه بتای توسعه‌دهنده iOS 18.2 د‌ردسترس است و اپل اولین نسخه بتای این نسخه را این هفته منتشر کرده است. انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده نسخه یادشده برای عموم کاربران دردسترس قرار گیرد. اپل تأکید کرده است که به‌روزرسانی‌های بیشتری برای این قابلیت در آینده منتشر خواهد کرد.

نوشته تغییر برنامه‌های پیش‌فرض پیام‌ها و تماس‌ها در iOS 18.2 امکان‌پذیر می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow