تلگرام زیر فشار تحقیقات فرانسه تغییرات جدید را کم‌اهمیت جلوه داد

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، اعلام کرد که به‌روزرسانی‌های اخیر در شرایط استفاده‌ی این پیام‌رسان، تغییرات زیادی ایجاد نکرده است. به‌گزارش تک‌ناک، پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، در واکنش به شایعات درباره‌ی تغییرات گسترده در شرایط استفاده‌ی این پیام‌رسان، با تأکید بر اینکه این تغییرات چندان مهم نیستند، سعی کرد تا کاربران را آرام کند. وی در […] نوشته تلگرام زیر فشار تحقیقات فرانسه تغییرات جدید را کم‌اهمیت جلوه داد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۱ مهر , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  2
تلگرام زیر فشار تحقیقات فرانسه تغییرات جدید را کم‌اهمیت جلوه داد

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، اعلام کرد که به‌روزرسانی‌های اخیر در شرایط استفاده‌ی این پیام‌رسان، تغییرات زیادی ایجاد نکرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، در واکنش به شایعات درباره‌ی تغییرات گسترده در شرایط استفاده‌ی این پیام‌رسان، با تأکید بر اینکه این تغییرات چندان مهم نیستند، سعی کرد تا کاربران را آرام کند. وی در پست اخیر خود در تلگرام گفت: «پست قبلی من شاید کمی اغراق‌آمیز بوده است.»

ماه آگوست، دادستان‌های فرانسوی دوروف را به‌ ارتکاب جرایم در تلگرام متهم کردند. هفته‌ی گذشته، وی اعلام کرد که تلگرام اقداماتش را برای تعدیل محتوا و به‌روزرسانی شرایط استفاده‌ی خود برای جلوگیری از سوءاستفاده مجرمان از آن تشدید کرده است.

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، اعلام کرد که به‌روزرسانی‌های اخیر در شرایط استفاده این پیام‌رسان، تغییرات زیادی ایجاد نکرده است

بلومبرگ می‌نویسد که دوروف در پست روز چهارشنبه‌ی خود، این تغییرات را چندان مهم ندانست و گفت از سال ۲۰۱۸، تلگرام همیشه با درخواست‌های قانونی مناسب برای ارائه‌ی داده‌های مجرمان به مقام‌های همکاری کرده است.

او گفت که از سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۴، پس از آغاز استفاده‌ی مقام‌های اتحادیه‌ی اروپا از خطوط ارتباطی تخصصی، درخواست‌های قانونی از اروپا افزایش یافته است. دادستان‌های فرانسوی دوروفِ متولد روسیه را به‌عنوان رئیس شرکتی متهم کرده‌اند که از ارائه‌ی داده‌ها به قضات برای کمک به شنود قانونی مجرمان خودداری کرده است. دوروف که به دستور دادگاه در فرانسه حضور دارد، این اتهام‌ها را رد می‌کند.

نوشته تلگرام زیر فشار تحقیقات فرانسه تغییرات جدید را کم‌اهمیت جلوه داد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow