تماشا کنید:‌ کالبدشکافی iFixit از پیکسل ۹ پرو فولد

iFixit در جدیدترین کالبدشکاقی خود به‌سراغ گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد رفته است تا ما را با اجزای داخلی این گوشی هوشمند و نحوه‌ی مونتاژ آن آشنا کند. به‌گزارش تک‌ناک، iFixit با انتشار ویدئویی جدید، نگاهی دقیق به ساختار داخلی هیجان‌انگیزترین گوشی تاشو فعلی، گوگل پیکسل ۹ پرو فولد، ارائه کرده است. شهرام مختاری، […] نوشته تماشا کنید:‌ کالبدشکافی iFixit از پیکسل ۹ پرو فولد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۵ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
تماشا کنید:‌ کالبدشکافی iFixit از پیکسل ۹ پرو فولد

iFixit در جدیدترین کالبدشکاقی خود به‌سراغ گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد رفته است تا ما را با اجزای داخلی این گوشی هوشمند و نحوه‌ی مونتاژ آن آشنا کند.

به‌گزارش تک‌ناک، iFixit با انتشار ویدئویی جدید، نگاهی دقیق به ساختار داخلی هیجان‌انگیزترین گوشی تاشو فعلی، گوگل پیکسل ۹ پرو فولد، ارائه کرده است. شهرام مختاری، عضو سازمان حامی تعمیرات، از نوآوری‌های به‌کار‌رفته در این دستگاه ابراز شگفتی کرده است.

ورج می‌نویسد که در ویدئو و پست وبلاگی iFixit، جداسازی کامل گوشی تاشو گوگل پیکسل ۹ پرو فولد به‌تصویر کشیده شده است. تصاویر باکیفیت این رسانه به ما اجازه می‌دهند تا پیچیدگی‌های ساختار داخلی این دستگاه را بهتر درک کنیم. نکته‌ی مهم این است که گوگل با ارائه‌ی راهنماهای تعمیر رسمی و قطعات جایگزین، گامی مهم در جهت افزایش طول عمر دستگاه‌ها و کاهش زباله‌های الکترونیکی برداشته است.

iFixit در بررسی خود از Pixel 9 Pro Fold، به ماژولاربودن چشمگیر این گوشی اشاره کرده است. امکان تعویض آسان قطعاتی مانند پورت USB-C و سینی سیم‌کارت و استفاده از پیچ‌های 3IP در سراسر دستگاه، تعمیر این گوشی را بسیار ساده‌تر کرده است. کارشناسان تعمیر نیز توانستند بدون نیاز به ابزارهای تخصصی مانند تفنگ حرارتی، صفحه‌ی بیرونی و کاور پشتی را جدا کنند.

کالبدشکافی پیکسل ۹ پرو فولد

تنها انتقاد iFixit این است که باتری‌های ۴/۶۸ و ۱۳/۴ وات‌ساعتی با استفاده از زبانه‌های زیر آن‌ها قابلیت جدا‌شدن بودند. مختاری همچنین اشاره کرد که نمی‌توانست صفحه تاشو را بدون تخریب آن جدا کند.

نوشته تماشا کنید:‌ کالبدشکافی iFixit از پیکسل ۹ پرو فولد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow