تمام پیش‌گویی‌هایی که درباره قرن بیستم به حقیقت پیوستند

افراد زیادی پیش بینی‌های مختلف در جنبه‌های گوناگون درباره قرن بیستم مطرح کردند که به شکل عجیبی برخی از این پیشگویی‌ها به حقیقت پیوستند. در ادامه می‌توانید مهم‌ترین موارد را بخوانید. قرن بیستم را باید یکی از پربارترین دوره‌های زمانی بدانیم که پیش گویی‌ها در خلال آن محقق شدند. شاید دلیل آن توسعه چشمگیر و پرسرعت تکنولوژی یا حتی جنگ‌های عظیم و بیماری‌های مرگبار باشد که منجر به تحقق پیش‌گویی‌ها شده است. هر دو جنبه آینده نگری خوش بینانه و بدبینی نسبت به پایان هستی باعث شدند فیلسوفان از اوایل قرن بیستم درباره آینده انسان‌ها پیش بینی‌هایی اعلام کنند.

۲۸ تیر , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  2
تمام پیش‌گویی‌هایی که درباره قرن بیستم به حقیقت پیوستند

افراد زیادی پیش بینی‌های مختلف در جنبه‌های گوناگون درباره قرن بیستم مطرح کردند که به شکل عجیبی برخی از این پیشگویی‌ها به حقیقت پیوستند. در ادامه می‌توانید مهم‌ترین موارد را بخوانید.

قرن بیستم را باید یکی از پربارترین دوره‌های زمانی بدانیم که پیش گویی‌ها در خلال آن محقق شدند. شاید دلیل آن توسعه چشمگیر و پرسرعت تکنولوژی یا حتی جنگ‌های عظیم و بیماری‌های مرگبار باشد که منجر به تحقق پیش‌گویی‌ها شده است.

هر دو جنبه آینده نگری خوش بینانه و بدبینی نسبت به پایان هستی باعث شدند فیلسوفان از اوایل قرن بیستم درباره آینده انسان‌ها پیش بینی‌هایی اعلام کنند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow