تولید نسخه پلاستیکی اپل واچ SE برای کودکان

شرکت اپل در حال آماده‌سازی نسل سوم اپل واچ SE با بدنه‌ای پلاستیکی می‌باشد، که در رنگ‌های متنوع و جذاب برای کودکان طراحی شده است. به‌ گزارش تک‌ناک، طراحی این ساعت هوشمند برای کاربران جوان‌تر با تمرکز بر مقاومت و مقرون‌به‌صرفه بودن، انجام شده است. انتظار می‌رود که این مدل جدید در کنار مدل‌های پیشرفته‌تر... نوشته تولید نسخه پلاستیکی اپل واچ SE برای کودکان اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
تولید نسخه پلاستیکی اپل واچ SE برای کودکان

شرکت اپل در حال آماده‌سازی نسل سوم اپل واچ SE با بدنه‌ای پلاستیکی می‌باشد، که در رنگ‌های متنوع و جذاب برای کودکان طراحی شده است.

به‌ گزارش تک‌ناک، طراحی این ساعت هوشمند برای کاربران جوان‌تر با تمرکز بر مقاومت و مقرون‌به‌صرفه بودن، انجام شده است. انتظار می‌رود که این مدل جدید در کنار مدل‌های پیشرفته‌تر اپل واچ عرضه شود و گزینه‌ای مناسب برای والدینی باشد که به دنبال یک دستگاه هوشمند و ایمن برای فرزندان خود هستند.

شرکت اپل در توسعه این مدل اپل‌ واچ جدید از پلاستیک استفاده می‌کند تا ساعت برای کودکان مناسب‌تر باشد و رنگ‌های بهتری را ارائه دهد. به احتمال زیاد این به‌روزرسانی، هیجان‌انگیزترین به‌روزرسانی اپل واچ در سال‌های اخیر است.

نسل سوم اپل واچ SE برای کودکان تولید می‌شود

شرکت اپل در محصولات جدید خود بیشتر از رنگ‌های متنوع استفاده می‌کند و به تازگی یک آی‌مک با ظاهری عالی تولید کرده است. به نظر می‌رسد این شرکت برای اپل واچ مخصوص کودکان از رنگ‌های سبز، نارنجی و زرد خیره‌کننده استفاده کند.

تنها نکته این است که این ساعت هوشمند همان SE می‌باشد. اپل واچ SE از بسیاری جهات یک ساعت هوشمند فوق‌العاده است، اما با نسخه‌های ULTRA تفاوت‌های بسیاری دارد.

نوشته تولید نسخه پلاستیکی اپل واچ SE برای کودکان اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow