تولید نیسان ایکس تریل و فرانتیر کاهش می‌یابد؛ تأثیر بی‌میلی خریداران بر خودروساز ژاپنی

افزایش هزینه‌های تولید باعث شده است تا خودروسازان بزرگ تحت فشار قرار گیرند. نیسان که فروش مناسبی را در آمریکای شمالی و خاورمیانه تجربه می‌کند، تصمیم گرفته است تا تولید نیسان ایکس تریل و نیسان فرانتیر را کاهش دهد. هر دو مدل ایکس‌تریل و فرانتیر از جمله محصولات پرفروش نیسان به شمار می‌آیند، بنابراین کاهش تولید آن‌ها باعث کاهش سودآوری نیسان خواهد شد. همچنین بخوانید:‌ افسانه ای که به واقعیت پیوست؛ اهدای اتومبیل نو به جای نیسان وانت 1 میلیون مایلی نیسان اعلام کرده است که میزان تولید خودرو را تا پایان ماه اکتبر کاهش خواهد داد. این شرکت تصمیم […] The post تولید نیسان ایکس تریل و فرانتیر کاهش می‌یابد؛ تأثیر بی‌میلی خریداران بر خودروساز ژاپنی appeared first on دیجیاتو.

۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 04:00
 0  4
تولید نیسان ایکس تریل و فرانتیر کاهش می‌یابد؛ تأثیر بی‌میلی خریداران بر خودروساز ژاپنی

افزایش هزینه‌های تولید باعث شده است تا خودروسازان بزرگ تحت فشار قرار گیرند. نیسان که فروش مناسبی را در آمریکای شمالی و خاورمیانه تجربه می‌کند، تصمیم گرفته است تا تولید نیسان ایکس تریل و نیسان فرانتیر را کاهش دهد. هر دو مدل ایکس‌تریل و فرانتیر از جمله محصولات پرفروش نیسان به شمار می‌آیند، بنابراین کاهش تولید آن‌ها باعث کاهش سودآوری نیسان خواهد شد. همچنین بخوانید:‌ افسانه ای که به واقعیت پیوست؛ اهدای اتومبیل نو به جای نیسان وانت 1 میلیون مایلی نیسان اعلام کرده است که میزان تولید خودرو را تا پایان ماه اکتبر کاهش خواهد داد. این شرکت تصمیم […]

The post تولید نیسان ایکس تریل و فرانتیر کاهش می‌یابد؛ تأثیر بی‌میلی خریداران بر خودروساز ژاپنی appeared first on دیجیاتو.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow