توکن زی‌کی سینک در صف انتظار لیست‌ شدن در صرافی کوین‌بیس

به نظر می‌رسد که صرافی آمریکایی کوین‌بیس، توکن زی‌کی سینک با نماد ZK را به‌ زودی به فهرست رمزارزهای تحت پشتیبانی خود اضافه خواهد کرد. به‌ گزارش تک‌ناک، کوین‌بیس، صرافی رمزارزی شماره یک ایالات متحده به دنبال افزودن یکی از توکن‌های راهکار لایه دوم اتریوم به پلتفرم مبادلاتی خود است. با اضافه‌ شدن توکن زی‌کی... نوشته توکن زی‌کی سینک در صف انتظار لیست‌ شدن در صرافی کوین‌بیس اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  1
توکن زی‌کی سینک در صف انتظار لیست‌ شدن در صرافی کوین‌بیس

به نظر می‌رسد که صرافی آمریکایی کوین‌بیس، توکن زی‌کی سینک با نماد ZK را به‌ زودی به فهرست رمزارزهای تحت پشتیبانی خود اضافه خواهد کرد.

به‌ گزارش تک‌ناک، کوین‌بیس، صرافی رمزارزی شماره یک ایالات متحده به دنبال افزودن یکی از توکن‌های راهکار لایه دوم اتریوم به پلتفرم مبادلاتی خود است.

با اضافه‌ شدن توکن زی‌کی سینک انتظار می‌رود راه برای معامله دیگر توکن‌های لایه دو در کوین‌بیس هموار شود.

به‌ نقل از کریپتودنس، راهکار لایه دوم زی‌کی سینک (Zksync)، نوعی راه‌حل مقیاس‌پذیری است که تراکنش‌ها را تجمیع و بیرون از شبکه اتریوم پردازش و در انتها نتیجه را در قالب یک تراکنش واحد روی بلاک چین اتریوم ثبت می‌کند.

به‌ این‌ ترتیب، باری از روی دوش بلاک چین اتریوم برداشته و از بروز ازدحام فزاینده در این شبکه جلوگیری می‌شود.

پروژه زی‌کی سینک به کوین‌بیس اضافه می شود

رول‌آپ‌های زی‌کی، محاسبات را بیرون از زنجیره اصلی انجام می‌دهند و سپس با ارائه یک گواهی اثبات اعتبار، نتایج حاصل از پردازش تراکنش‌ها را روی شبکه اتریوم ثبت می‌کنند.

در نوع دیگر رول‌آپ‌ها که با نام رول‌آپ‌های خوش‌بینانه شناخته می‌شوند، تراکنش‌ها به‌ طور پیش‌فرض، معتبر در نظر گرفته می‌شوند.

مطابق با سپیدنامه پروژه زی‌کی سینک، این پروژه قرار است تجربه کاربری مشابهی با بلاک‌ چین اتریوم در اختیار کاربران بگذارد، اما با توان عملیاتی بیشتر و کارمزدهای کمتر خواهد بود.

در این پروژه، توسعه‌دهندگان می‌توانند همچون شبکه اتریوم دست به طراحی و توسعه قراردادهای هوشمند بر پایه زبان سالیدیتی بزنند و کاربران نیز قادر هستند با کیف‌پول‌های اتریومی خود به شبکه دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که زی‌کا با نماد اختصاری ZK، توکن بومی پروژه زی‌کی سینک است که پیش‌تر در ماه ژوئن عرضه شد و اکنون در محدوده قیمتی ۰.۹۸۸ دلار میان معامله‌گران دادوستد می‌شود.

این رمزارز از نظر ارزش بازار در جایگاه ۱۵۶ام فهرست ارزهای دیجیتال قرار دارد و طی شبانه‌روز گذشته نیز با افت قیمت حدودی ۲ درصدی مواجه شده است.

 

نوشته توکن زی‌کی سینک در صف انتظار لیست‌ شدن در صرافی کوین‌بیس اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow