توییچ با به‌روزرسانی جدید، شبیه تیک‌تاک شد

پلتفرم محبوب استریمینگ توییچ در به‌روزرسانی جدیدش، فید اصلی را به سبک تیک‌تاک تغییر داد تا کاربران به‌جای فهرست استریمرهایی که دنبال می‌کنند، فیدی از محتواهای پیشنهادی را مشاهده کنند. به‌گزارش تک‌ناک، اپلیکیشن توییچ (Twitch) به‌روزرسانی بزرگی دریافت کرده است که فید شبیه به تیک‌تاک را در مرکز اپ قرار می‌دهد. این شرکت آزمایش به‌روزرسانی... نوشته توییچ با به‌روزرسانی جدید، شبیه تیک‌تاک شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
توییچ با به‌روزرسانی جدید، شبیه تیک‌تاک شد

پلتفرم محبوب استریمینگ توییچ در به‌روزرسانی جدیدش، فید اصلی را به سبک تیک‌تاک تغییر داد تا کاربران به‌جای فهرست استریمرهایی که دنبال می‌کنند، فیدی از محتواهای پیشنهادی را مشاهده کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، اپلیکیشن توییچ (Twitch) به‌روزرسانی بزرگی دریافت کرده است که فید شبیه به تیک‌تاک را در مرکز اپ قرار می‌دهد. این شرکت آزمایش به‌روزرسانی یادشده را اوایل امسال آغاز کرد و حالا تصمیم گرفته است تا در روزهای آینده آن را برای همه‌ی کاربران اندروید و iOS منتشر کند.

تغییر اساسی این است که اپلیکیشن جدید به‌جای باز‌شدن روی تب «دنبال‌شوندگان» (Following)، با فید محتواهای پیشنهادی (تب Home) آغاز به کار خواهد کرد. در ماه آگوست، این شرکت از آزمایش اولیه‌ی «فید اکتشاف» (Discovery Feed) خبر داد و در ماه آوریل، این فید را به‌عنوان تب «فید» (Feed) در اپلیکیشن موبایل برای همه‌ی کاربران منتشر کرد.

به‌روزرسانی جدید تویچ، شبیه تیک‌تاک

ورج می‌نویسد که بیش از ۵۰ درصد از کاربران توییچ عمدتاً از‌طریق تلفن‌همراه محتوا را تماشا می‌کنند؛ اما به‌گفته‌ی خود شرکت توییچ، نیاز است یافتن محتوا برای این دسته از کاربران ساده‌تر و تجربه‌ی کاربری جذاب‌تر شود تا آن‌ها به بازگشت دوباره به پلتفرم تشویق شوند. هدف از بازطراحی اپلیکیشن تسهیل فرایند یافتن استریمرهای محبوب و امکان اکتشاف و کشف استریمرهای جدید است.

اپلیکیشن جدید شامل تب مرور، تب فعالیت برای مشاهده‌ی نوتیفیکیشن‌ها، تب پروفایل و دکمه‌ی مثبت برای دسترسی به قابلیت‌هایی مانند شروع پخش زنده است. برای مشاهده‌ی فعالیت استریمرهای دنبال‌شده، می‌توانید روی فید دنبال‌کنندگان در گوشه‌ی بالا سمت چپ اپلیکیشن توییچ ضربه بزنید.

نوشته توییچ با به‌روزرسانی جدید، شبیه تیک‌تاک شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow