تیک‌تاک به دنیای سینما و تلویزیون پیوست

تیک‌تاک هاب‌هایی را با نام TikTok Spotlight برای فیلم‌ها و سریال‌های محبوب ایجاد کرده است که در آن کاربران می‌توانند ویدئوهای مرتبط، اطلاعات بازیگران و… را مشاهده کنند. به‌گزارش تک‌ناک، تیک‌تاک قصد دارد تا هاب‌های درون‌برنامه‌ای را برای فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی ایجاد کند و آن‌ها را مستقیماً روی ویدئوهای ساخت طرفداران قرار دهد. این... نوشته تیک‌تاک به دنیای سینما و تلویزیون پیوست اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
تیک‌تاک به دنیای سینما و تلویزیون پیوست

تیک‌تاک هاب‌هایی را با نام TikTok Spotlight برای فیلم‌ها و سریال‌های محبوب ایجاد کرده است که در آن کاربران می‌توانند ویدئوهای مرتبط، اطلاعات بازیگران و… را مشاهده کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، تیک‌تاک قصد دارد تا هاب‌های درون‌برنامه‌ای را برای فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی ایجاد کند و آن‌ها را مستقیماً روی ویدئوهای ساخت طرفداران قرار دهد. این ویژگی که TikTok Spotlight نام دارد، به‌صورت خودکار لینک‌هایی را به ویدئوهای مرتبط در پلتفرم اضافه می‌کند که به صفحات فرود حاوی اطلاعات بیشتر درباره‌ی عنوان مرتبط و گزینه‌های خرید بلیت یا تماشای آن در سرویس‌های استریم منجر می‌شود.

لینک‌ها در گوشه‌ی پایین سمت چپ ویدئو سازنده نمایش داده می‌شوند و کاربران با لمس آن‌ها می‌توانند به صفحه‌ی فرود حاوی فهرست بازیگران، لینک‌های حساب‌های رسمی، محتوای مرتبط و اطلاعات مربوط به نحوه‌ی تماشای عنوان دسترسی پیدا کنند.

TikTok Spotlight ممکن است قبلاً در تیک‌تاک مشاهده شده باشد؛ زیرا این پلتفرم با همکاری Warner Bros. Discovery، هابی اختصاصی برای تبلیغ فیلم Dune: Part Two در اپلیکیشن خود ایجاد کرده است.

تیک‌تاک با ایجاد هاب‌های جدید، تجربه تماشای فیلم و سریال را متحول می‌کند

جیمز استافورد، رئیس جهانی انتشارات تیک‌تاک، می‌گوید هر ویدئویی که شامل سریال تلویزیونی یا فیلم خاص است، واجدشرایط دریافت انکر‌لینک به هاب نیست. استافورد گفت:

ما برای تصمیم‌گیری درباره‌ی اینکه کدام ویدئوها واجد‌شرایط انکر‌لینک هستند، از فناوری و بررسی انسانی استفاده می‌کنیم. ما به‌دنبال مواردی مانند هشتگ‌ها، کلمات کلیدی، صدا، فناوری تطبیق بصری از کلیپ‌های تلویزیونی و نمایش‌ها هستیم.

ورج می‌نویسد تیک‌تاک تعداد بازدیدهای ویدئو و تعداد دنبال‌کنندگان سازنده و رعایت سیاست‌های پلتفرم به‌وسیله‌ی سازنده را نیز در نظر می‌گیرد. علاوه‌براین، شرکت‌های مالک محتوا می‌توانند به داشبورد تحلیلی برای ردیابی روندهای طرفداری دسترسی داشته باشند.

همچنین، آن‌ها می‌توانند نحوه‌ی استفاده‌ی کاربران تیک‌تاک از مالکیت معنوی خود را مشاهده و تصمیم‌های لازم را اتخاذ کنند. به‌غیر از برنامه‌ی پاداش سازندگان تیک‌تاک، سازندگان برای افزودن لینک به ویدئوهای خود پاداشی دریافت نخواهند کرد. بااین‌حال، استافورد اعلام کرده است:

هر کمپین Spotlight انگیزه‌های سفارشی مانند قاب‌های پروفایل اختصاصی، فیلترها، محصولات تجاری و بلیت برای مشارکت سازندگان دارد.

TikTok Spotlight احتمالاً به‌عنوان راه دیگری برای برندها و هنرمندان برای استفاده از این برنامه به‌عنوان ابزار تبلیغاتی مشابه با تجربیات درون‌برنامه‌ای عمل خواهد کرد که تیک‌تاک برای BTS و تیلور سوئیفت ارائه کرده است.

نوشته تیک‌تاک به دنیای سینما و تلویزیون پیوست اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow