جهشی بزرگ در انتظار کنسول‌های نسل بعدی ایکس‌باکس!

با اینکه پلی‌استیشن ۶ و کنسول‌های نسل بعدی ایکس‌باکس هنوز به طور رسمی معرفی نشده‌اند، اما شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که این کنسول‌ها بزرگ‌ترین جهش بین نسلی را تجربه خواهند کرد. به گزارش تک‌ناک، کارشناسان Digital Foundry معتقد هستند که این جهش بین نسلی کنسول‌های نسل بعدی ایکس‌باکس احتمال دارد به کمک ماشین لرنینگ... نوشته جهشی بزرگ در انتظار کنسول‌های نسل بعدی ایکس‌باکس! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  1
جهشی بزرگ در انتظار کنسول‌های نسل بعدی ایکس‌باکس!

با اینکه پلی‌استیشن ۶ و کنسول‌های نسل بعدی ایکس‌باکس هنوز به طور رسمی معرفی نشده‌اند، اما شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که این کنسول‌ها بزرگ‌ترین جهش بین نسلی را تجربه خواهند کرد.

به گزارش تک‌ناک، کارشناسان Digital Foundry معتقد هستند که این جهش بین نسلی کنسول‌های نسل بعدی ایکس‌باکس احتمال دارد به کمک ماشین لرنینگ محقق شود.

به نقل از سایت wccftech، در حال حاضر، ماشین لرنینگ در فضای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی به‌کار گرفته شده است، از جمله فناوری‌هایی مانند NVIDIA DLSS که با ماشین لرنینگ تقویت شده و PlayStation Spectral Super Resolution که قرار است در پلی‌استیشن ۵ پرو معرفی شود.

کارشناسان بر این باور هستند که استفاده از ماشین لرنینگ می‌تواند قابلیت‌هایی مانند: کیفیت بافت‌ها و حتی هندسه تصاویر را بهبود بخشد و این ویژگی‌ها می‌توانند تفاوت اساسی بین پلی‌استیشن ۶ و نسل بعدی ایکس‌باکس با نسخه‌های قبلی ایجاد کنند.

در کنسول‌های نسل بعدی ایکس‌باکس جهشی بزرگ اجرا می‌شود!

به گفته Digital Foundry، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری X بیش از حد مورد اغراق قرار گرفته بودند.

دسترسی به رزولوشن 4K با ۶۰ فریم بر ثانیه بدون کاهش کیفیت بصری به سطح پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان ممکن نبود و بسیاری از ویژگی‌های وعده‌ داده‌ شده قبل از عرضه به دلیل هزینه‌های بالا پیاده‌سازی نشدند.

با توجه به نقش پررنگ ماشین لرنینگ در کنسول‌های آینده، باید ببینیم که این فناوری در پلی‌استیشن ۵ پرو چگونه استفاده خواهد شد.

شایعات حاکی از آن است که این کنسول به‌ زودی رونمایی می‌شود و انتظار نمی‌رود مدت زیادی برای دیدن جزئیات بیشتر PS5 Pro صبر کنیم.

 

نوشته جهشی بزرگ در انتظار کنسول‌های نسل بعدی ایکس‌باکس! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow