حساب صرافی های رمزارز توسط بانک مرکزی مسدود شد

گفته می‌شود معاونت ارزی بانک مرکزی تصمیم به مسدودسازی موقت واریز و برداشت از حساب صرافی های رمزارزی و پرداخت‌یار‌ها گرفته است به گزارش تکناک و به نقل از گجیت نیوز شنیده‌ها حاکی است که در جلسه ویژه روز گذشته معاونت ارزی بانک مرکزی تصمیم به مسدودسازی موقت واریز و برداشت از حساب صرافی‌های رمزارزی […] نوشته حساب صرافی های رمزارز توسط بانک مرکزی مسدود شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ آبان , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  1
حساب صرافی های رمزارز توسط بانک مرکزی مسدود شد

گفته می‌شود معاونت ارزی بانک مرکزی تصمیم به مسدودسازی موقت واریز و برداشت از حساب صرافی های رمزارزی و پرداخت‌یار‌ها گرفته است

به گزارش تکناک و به نقل از گجیت نیوز شنیده‌ها حاکی است که در جلسه ویژه روز گذشته معاونت ارزی بانک مرکزی تصمیم به مسدودسازی موقت واریز و برداشت از حساب صرافی‌های رمزارزی و پرداخت‌یار‌ها گرفته شده است. تعدادی از صرافی‌های رمزارز نیز این مسئله را تایید کرده‌اند.

گفته می‌شود بر اساس مصوبات این جلسه با همکاری مرکز اطلاعات مالی و طبق ماده ۴۲ قانون بانک مرکزی، مسدود شدن واریز به حساب صرافی‌ها و برداشت از آنها اعمال شده است.

مسدود شدن واریز و برداشت در صرافی های رمزارز کشور

 در جلسه ویژه روز گذشته معاونت ارزی بانک مرکزی تصمیم به مسدودسازی موقت واریز و برداشت از حساب صرافی رمزارز  گرفته است

گزارش‌های تاییدنشده حکایت از این دارند که کاربران در واریز مبالغ بیش از ۲۵ میلیون تومان از طریق سامانه شبا به مشکل برخورده‌اند و در تعدادی از صرافی‌ها اصلاً دسترسی به درگاه واریز غیرممکن شده است.

حتی به نظر می‌رسد حتی اگر کاربران بتوانند واریز ریالی به حساب خود انجام بدهند، سامانه شاپرک مانع ورود این مبلغ به صرافی می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها، بانک مرکزی این اقدام را در جلسه مذکور بر اساس ماده ۴۲ قانون بانک مرکزی با همکاری مرکز اطلاعات مالی صورت داده است. البته صرافی ها از مسدودسازی واریز و برداشت ارز دیجیتال بی‌اطلاع بوده‌اند و ناگهان با مسدودسازی فعالیت‌های پرداخت مواجه شده‌اند.

احتمال داده می‌شود به‌دنبال افزایش نرخ دلار طی چند هفته اخیر، این اقدام برای کنترل آن انجام شده باشد. باید منتظر انتشار ابلاغیه رسمی از سوی بانک مرکزی و شاپرک بود.

نوشته حساب صرافی های رمزارز توسط بانک مرکزی مسدود شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow