حلقه «گلکسی رینگ» با گوشی‌های غیرگلکسی هم به خوبی کار می‌کند

سامسونگ در هنگام رونمایی از حلقه گلکسی رینگ (Galaxy Ring) به گونه‌ای این محصول را معرفی کرد که به نظر می‌رسید بهترین عملکرد آن در کنار گوشی‌های هوشمند سری گلکسی این شرکت خواهد بود. با اینکه از همان ابتدا نیز گفته می‌شد که می‌توانید این حلقه را به هر گوشی هوشمند اندرویدی متصل کنید، اپلیکیشن […]

۲۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 19:59
 0  2
حلقه «گلکسی رینگ» با گوشی‌های غیرگلکسی هم به خوبی کار می‌کند

سامسونگ در هنگام رونمایی از حلقه گلکسی رینگ (Galaxy Ring) به گونه‌ای این محصول را معرفی کرد که به نظر می‌رسید بهترین عملکرد آن در کنار گوشی‌های هوشمند سری گلکسی این شرکت خواهد بود. با اینکه از همان ابتدا نیز گفته می‌شد که می‌توانید این حلقه را به هر گوشی هوشمند اندرویدی متصل کنید، اپلیکیشن Samsung Health را نصب کرده و از برخی ویژگی‌ها بهره‌مند شوید، اما سامسونگ اعلام کرده بود که در این حالت، کاربران به ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) و امتیاز انرژی (Energy Score) دسترسی نخواهند داشت.

اما در طول بررسی و تست‌هایی که روی گلکسی رینگ انجام شده، مشخص گردیده که تمامی قابلیت‌ها از جمله هوش مصنوعی گلکسی و امتیاز انرژی، حتی با گوشی‌های غیر گلکسی نیز به خوبی کار می‌کنند. به عبارت دیگر، اگر گوشی اندرویدی غیر گلکسی دارید و قصد دارید از گلکسی رینگ استفاده کنید، به راحتی می‌توانید به تمام امکانات آن دسترسی پیدا کنید!

در یکی از تست‌ها، گلکسی رینگ به همراه گوشی آنر مجیک 6 پرو مورد استفاده قرار گرفته و سپس دوباره به گوشی گلکسی اس 23 اولترا متصل شده است. نتایج نشان داد که حتی ویژگی‌های پیشرفته مانند هوش مصنوعی گلکسی، که کیفیت خواب را براساس داده‌ها تحلیل می‌کند، توانست کیفیت نامناسب خواب را که به دلیل پرخوری و مصرف زیاد نوشیدنی‌های گازدار ایجاد شده بود، تشخیص دهد.

گلکسی رینگ

بنابراین اگر قصد دارید از گلکسی رینگ همراه با یک گوشی اندرویدی غیر گلکسی استفاده کنید، تنها چیزی که نیاز دارید این است که اپلیکیشن Samsung Health و برنامه Wearable سامسونگ را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب کنید. با این کار، می‌توانید از تمامی قابلیت‌های گلکسی رینگ به صورت کامل بهره‌مند شوید، حتی اگر گوشی هوشمند شما ساخت سامسونگ نباشد.

این نتایج نشان می‌دهند که سامسونگ در طراحی گلکسی رینگ انعطاف‌پذیری لازم را برای استفاده با انواع گوشی‌های اندرویدی در نظر گرفته است. این موضوع به ویژه برای کاربرانی که علاقه‌مند به خرید این حلقه هوشمند هستند، اما از گوشی‌های غیر گلکسی استفاده می‌کنند، خبر خوبی محسوب می‌شود. آن‌ها می‌توانند با خیال راحت از تمام قابلیت‌های این محصول پیشرفته بهره ببرند و تجربه کاربری کاملی داشته باشند.

به طور خلاصه، گلکسی رینگ سامسونگ نه تنها با گوشی‌های سری گلکسی بلکه با تمامی گوشی‌های اندرویدی دیگر نیز به خوبی سازگار است و کاربران می‌توانند از تمامی ویژگی‌های این حلقه هوشمند استفاده کنند، بدون اینکه نیاز به تغییر گوشی خود داشته باشند. تنها کاری که باید انجام دهید، نصب برنامه‌های مورد نیاز از فروشگاه گوگل پلی است تا بتوانید به تمامی امکانات دسترسی پیدا کنید و از تجربه‌ای مشابه با کاربران گوشی‌های گلکسی بهره‌مند شوید..

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow