خودرو الکتریکی دوج با سیستم اگزوز جدید رونمایی شد

شرکت دوج از مدل Charger Daytona EV خود با سیستم اگزوز Fratzonic Chambered رونمایی کرد، که صدای شبیه‌سازی شده‌ای مانند موتورهای بنزینی تولید می‌کند. به گزارش تک‌ناک، این ویژگی به این خودروی برقی کمک می‌کند تا تجربه‌ای شبیه به خودروهای کلاسیک دوج ارائه دهد، حتی با وجود اینکه موتور آن الکتریکی است. این صدا با... نوشته خودرو الکتریکی دوج با سیستم اگزوز جدید رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
خودرو الکتریکی دوج با سیستم اگزوز جدید رونمایی شد

شرکت دوج از مدل Charger Daytona EV خود با سیستم اگزوز Fratzonic Chambered رونمایی کرد، که صدای شبیه‌سازی شده‌ای مانند موتورهای بنزینی تولید می‌کند.

به گزارش تک‌ناک، این ویژگی به این خودروی برقی کمک می‌کند تا تجربه‌ای شبیه به خودروهای کلاسیک دوج ارائه دهد، حتی با وجود اینکه موتور آن الکتریکی است. این صدا با استفاده از اسپیکرها و طراحی خاص سیستم اگزوز ایجاد می‌شود و برای علاقه‌مندان به صدای موتورهای قدرتمند، تجربه‌ای منحصربه‌فرد خواهد بود.

Charger Daytona جدید یک خودروی الکتریکی است که هیچ گازی نمی‌سوزاند. اما این مانع از تلاش شرکت خودروسازی آمریکایی دوج برای فریب دادن صاحبان و تماشاچیان با سیستم جدید فراتزونیک اگزوز محفظه‌ای نمی‌شود، که به نظر می‌رسد نوعی موتور HEMI را حمل می‌کند.

مت مک آلیر، مدیر عامل برند دوج در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «سیستم Fratzonic Chambered جدید، ترشح آدرنالین مورد انتظار را ارائه می‌کند.»

یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که مردم صداهای بشقاب پرنده‌مانندی را که بسیاری از خودروهای الکتریکی تولید می‌کنند، در مقایسه با آنهایی که شبیه موتورهای احتراقی هستند، دوست ندارند.

دوج از خودروی Charger Daytona EV خود با سیستم اگزوز Fratzonic Chambered رونمایی کرد

به جای پیستون‌ها و دودهایی که آرامش و سکوت محله را بر هم می‌زند، خودروی الکتریکی جدید دوج دارای یک آمپلی‌فایر مجزا و اختصاصی است، که می‌تواند تا 600 وات توان تولید کند. طراحی اگزوز Fratzonic Chambered شامل ترانسدیوسرهای دوگانه سفارشی با راندمان بالا و پهنای باند فوق‌العاده همراه با رادیاتورهای غیرفعال دوگانه Fratzonic Chamber-Load هستند، که همگی در یک محفظه سفارشی قرار دارند. همچنین چهار بوش جداکننده الاستومری سفارشی برای پشتیبانی از سخت‌افزار وجود دارد که باعث می‌شود صدای آن شبیه یک اگزوز واقعی باشد.

شرکت دوج در یک کنفرانس مطبوعاتی، صدا و خروجی موج صوتی قابل لمس جدید خودروی الکتریکی را که در مدل‌های R/T و Scat Pack موجود است، نشان می‌دهد.

خروجی سیستم Fratzonic به نوع رانندگی شما پاسخ می‌دهد. در حالت‌های ویژه Drag، Drift و Track Donut شدت بیشتری پیدا می‌کند و در حالت استاندارد اسپورت، نویز آن را تا حد متوسط ​​کاهش می‌دهد. می‌توان تنظیمات Fratzonic را روی صفحه سرگرمی اطلاعاتی تنظیم کرد و حتی در صورت زیاد شدن صدای ناخوشایند، آن را در حالت بی‌صدا قرار داد.

 

نوشته خودرو الکتریکی دوج با سیستم اگزوز جدید رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow