داشبورد وضعیت حساب به پلتفرم تردز اضافه شد
تردز برای شفافسازی دلایل محدودیت، داشبورد وضعیت حساب معرفی کرده است که اطلاعات دقیقتری درباره دلیل اعمال محدودیتها ارائه میدهد. به گزارش تکناک، شبکه اجتماعی تردز در تازهترین بهروزرسانی خود دو قابلیت مهم معرفی کرده است: ۱. راهاندازی داشبورد وضعیت حساب برای شفافسازی محدودیتها و تخلفات احتمالی کاربران؛ ۲. آغاز آزمایشی نمایش تبلیغات ویدئویی در […] نوشته داشبورد وضعیت حساب به پلتفرم تردز اضافه شد اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

تردز برای شفافسازی دلایل محدودیت، داشبورد وضعیت حساب معرفی کرده است که اطلاعات دقیقتری درباره دلیل اعمال محدودیتها ارائه میدهد.
به گزارش تکناک، شبکه اجتماعی تردز در تازهترین بهروزرسانی خود دو قابلیت مهم معرفی کرده است: ۱. راهاندازی داشبورد وضعیت حساب برای شفافسازی محدودیتها و تخلفات احتمالی کاربران؛ ۲. آغاز آزمایشی نمایش تبلیغات ویدئویی در فید کاربران.
داشبورد وضعیت حساب تردز که مشابه قابلیتهایی در اینستاگرام و فیسبوک طراحی شده است، به کاربران اجازه میدهد تا مشاهده کنند که پستهای آنها بهدلیل نقض دستورالعملهای انجمن تردز از فید حذف شده یا رتبه آنها کاهش یافته است یا خیر. همچنین، این داشبورد نشان میدهد کدام پستها بهدلیل تطابقنداشتن با سیاستهای پلتفرم قابلیت پیشنهادشدن به دیگر کاربران را ندارند. افزونبر این، اگر کاربری از استفاده از برخی قابلیتها مسدود شده باشد، دلیل آن ازطریق این بخش مشاهدهکردنی خواهد بود.
ورج مینویسد که یکی از امکانات مهم داشبورد وضعیت حساب تردز، فراهمکردن امکان ثبت درخواست تجدیدنظر برای کاربران است. بدینترتیب، درصورتیکه کاربر تصور کند بهاشتباه با او برخورد شده است، میتواند ازطریق همین بخش پیگیری کند. این قابلیت هماکنون بهتدریج برای کاربران تردز در حال انتشار است و ازطریق منو تنظیمات در بخش «حساب کاربری، در دسترس خواهد بود.

در کنار این ویژگی، متا از آغاز مرحله آزمایشی تبلیغات ویدئویی در Threads خبر داده است. این شرکت در رویداد تبلیغاتی IAB NewFronts اعلام کرد که ویدئوهایی با نسبت تصویر ۱:۱ و ۱۹:۹ بهصورت محدود و آزمایشی در فید کاربران نمایش داده خواهند شد. این اقدام بخشی از تلاشهای متا برای گسترش ظرفیتهای درآمدزایی ازطریق تردز محسوب میشود. تبلیغات در این پلتفرم نخستین بار در ژانویه معرفی شد و در ماه گذشته بهصورت جهانی گسترش یافت.
علاوهبر این، متا قصد دارد مدلهای تبلیغاتی جدیدی در فیسبوک و اینستاگرام پیادهسازی کند. ازجمله این طرحها میتوان به نمایش تبلیغات در کنار ویدئوهای محبوب ریلز اشاره کرد که با هدف بهرهبرداری بیشتر از میزان مشارکت کاربران طراحی شدهاند. همچنین، فرمتهای جدید تبلیغات مبتنیبر همکاری برندها، ازجمله در بخش Facebook Live، بهزودی عرضه خواهند شد. قابلیتهای جدید تردز را میتوان گامی مهم در مسیر افزایش شفافیت و بهبود تجربه کاربری و تقویت زیرساختهای درآمدزایی پلتفرمهای اجتماعی متا دانست.
نوشته داشبورد وضعیت حساب به پلتفرم تردز اضافه شد اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.
واکنش شما چیست؟






