در رویداد Nintendo Direct چه بازی‌هایی معرفی شد؟

در آستانه‌ پاییز شلوغ صنعت بازی‌های ویدیویی و پس از برگزاری رویداد Gamescom، استودیو نینتندو رویداد ویژه‌ای را برای معرفی بازی‌های مختلفی برگزار کرد، که ترکیبی از دو رویداد Nintendo Direct Partner Showcase و Indie World بود. به گزارش تک‌ناک، ابتدا رویداد Indie World به نمایش بازی‌های مستقل آینده برای Nintendo Switch اختصاص داشت، که... نوشته در رویداد Nintendo Direct چه بازی‌هایی معرفی شد؟ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  1
در رویداد Nintendo Direct چه بازی‌هایی معرفی شد؟

در آستانه‌ پاییز شلوغ صنعت بازی‌های ویدیویی و پس از برگزاری رویداد Gamescom، استودیو نینتندو رویداد ویژه‌ای را برای معرفی بازی‌های مختلفی برگزار کرد، که ترکیبی از دو رویداد Nintendo Direct Partner Showcase و Indie World بود.

به گزارش تک‌ناک، ابتدا رویداد Indie World به نمایش بازی‌های مستقل آینده برای Nintendo Switch اختصاص داشت، که از جمله آنها بازی‌هایی مانند Neva و Pizza Tower بودند.

سپس رویداد Nintendo Direct Partner Showcase به معرفی عناوین آینده از توسعه‌دهندگان بزرگ‌تر پرداخت.

این رویداد برای طرفداران بازی‌های بازسازی و پورت شده یک نمایش ویژه بود، با اعلامیه‌هایی که از جمله آنها می‌توان به Tetris Forever، مجموعه Capcom Fighting Collection 2، بازسازی HD بازی‌های Suikoden 1 & 2: Gate Rune and Dunan Unification Wars، مجموعه Castlevania Dominus و بسیاری دیگر اشاره کرد.

اگر از طرفداران بزرگ نینتندو سوییچ هستید، بهتر است از تمامی این اعلامیه‌ها مطلع باشید.

در ادامه، به خلاصه‌ای از تمامی اعلامیه‌های این رویدادها پرداخته‌ایم.

به نقل از وب‌سایت digitaltrends، در بخش Indie World، اعلام شد که بازی Balatro، یک روگ‌لایک پوکر محبوب، به‌روزرسانی جدیدی با همکاری‌های مختلف دریافت خواهد کرد.

این همکاری‌ها شامل بازی‌هایی مانند The Witcher 3: Wild Hunt، Vampire Survivors، Dave the Diver و Among Us است، که کارت‌های هنری جدیدی به بازی اضافه می‌کنند.

این همکاری‌ها به عنوان بخشی از به‌روزرسانی رایگان Friends of Jimbo امروز منتشر می‌شوند.

بازی PowerWash Simulator که پیش از این همکاری‌هایی با فرنچایزهایی مانند Tomb Raider و SpongeBob SquarePants داشت، اکنون بسته الحاقی جدیدی با همکاری فرنچایز Shrek دارد.

این بسته شامل مراحلی مانند باتلاق شرک و غار اژدها است و در پاییز امسال منتشر خواهد شد.

هر آنچه که باید از رویداد Nintendo Direct بدانید

در آغاز بخش Partner Showcase، شرکت Digital Eclipse بازی Tetris Forever را معرفی کرد.

این بازی که به مناسبت چهلمین سالگرد مجموعه تتریس ساخته شده، شامل نسخه‌ها و اسپین‌آف‌های مختلف این بازی معروف است، که از جمله آنها می‌توان نسخه Famicom 1989، Tetris 2 + BomBliss و Tetris Battle Gaiden را نام برد.

همچنین این بازی شامل یک موزه تعاملی و بازی جدیدی به نام Tetris Time Warp است، که در زمان بازی بین نسخه‌های مختلف تتریس تغییر می‌کند. Tetris Forever در اواخر امسال منتشر خواهد شد.

همچنین یک بازی جدید از فرنچایز SpongeBob SquarePants معرفی شد، که تمرکز آن بر شخصیت پاتریک است.

این بازی که SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game نام دارد، یک ماجراجویی در دنیای باز می‌باشد، که در آن بازیکنان می‌توانند در بیکینی باتم به کاوش و تخریب بپردازند. این بازی در ۴ اکتبر منتشر خواهد شد.

طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای کلاسیک Capcom می‌توانند خوشحال باشند، چرا که شرکت Capcom مجموعه جدیدی به نام Capcom Fighting Collection 2 را معرفی کرد، که شامل بازی‌هایی مانند Capcom vs. SNK: Millenium Fight 2000 Pro، Capcom vs. SNK 2، Project Justice و Street Fighter Alpha 3 است.

این مجموعه در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد، همچنین مجموعه Marvel vs. Capcom Fighting Collection: Arcade Classics در ۲۲ نوامبر منتشر می‌شود.

در نهایت، بازی جدیدی از سری Rune Factory با نام Rune Factory: Guardians of Azuma معرفی شد، که در بهار ۲۰۲۵ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

این بازی در دنیایی رخ می‌دهد که روون‌ها ناپدید شده‌اند و جهان را به فساد کشانده‌اند.

بازیکنان نقش یک رقصنده زمینی را بر عهده دارند که با قدرت‌های روحانی خود جهان را احیا می‌کنند.

در پایان این رویداد، اعلام شد که بازی Yakuza Kiwami، به عنوان اولین بازسازی بازی از این مجموعه معروف، برای نینتندو سوییچ در ۲۴ اکتبر منتشر خواهد شد.

 

نوشته در رویداد Nintendo Direct چه بازی‌هایی معرفی شد؟ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow