دستگاه ارتباطی ماهواره‌ای inReach Messenger Plus گارمین عرضه شد

شرکت گارمین نسخه‌ی جدید و پیشرفته‌ی دستگاه ارتباطی ماهواره‌ای خود به نام inReach Messenger Plus را با قابلیت ارسال پیام‌های چندرسانه‌ای عرضه کرد. به‌گزارش تک‌ناک، گارمین دستگاه inReach Messenger Plus را به‌طور ویژه برای کاربرانی طراحی کرده است که در مناطق فاقد اتصال اینترنت یا سیگنال موبایل بتوانند پیام‌های متنی ارسال کنند و موقعیت جغرافیایی […] نوشته دستگاه ارتباطی ماهواره‌ای inReach Messenger Plus گارمین عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
دستگاه ارتباطی ماهواره‌ای inReach Messenger Plus گارمین عرضه شد

شرکت گارمین نسخه‌ی جدید و پیشرفته‌ی دستگاه ارتباطی ماهواره‌ای خود به نام inReach Messenger Plus را با قابلیت ارسال پیام‌های چندرسانه‌ای عرضه کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، گارمین دستگاه inReach Messenger Plus را به‌طور ویژه برای کاربرانی طراحی کرده است که در مناطق فاقد اتصال اینترنت یا سیگنال موبایل بتوانند پیام‌های متنی ارسال کنند و موقعیت جغرافیایی خود را به‌اشتراک بگذارند.

دستگاه inReach Messenger Plus درمقایسه‌با مدل قبلی که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد، با ارتقاهای چشمگیری همراه است. مهم‌ترین ویژگی جدید این دستگاه امکان ارسال عکس‌ها و کلیپ‌های صوتی از‌طریق شبکه ماهواره‌ای Iridium است.

در‌حالی‌که مدل قبلی فقط قابلیت ارسال پیام‌های متنی را داشت و با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه می‌شد، قابلیت‌های چندرسانه‌ای جدید باعث شده است تا قیمت inReach Messenger Plus به ۵۰۰ دلار افزایش یابد. این قیمت هزینه‌ی خدمات اشتراک را شامل نمی‌شود که این خدمات از ۱۱/۹۵ تا ۴۹/۹۵ دلار در ماه متغیر هستند.

شرکت گارمین نسخه جدید و پیشرفته دستگاه ارتباطی ماهواره‌ای خود با نام inReach Messenger Plus، را با قابلیت ارسال پیام های چندرسانه ای عرضه کرد.

با عرضه‌ی چندین نسخه از گوشی‌های آیفون و گوگل پیکسل که شامل دو سال اتصال ماهواره‌ای رایگان برای درخواست کمک‌های اضطراری و استفاده‌ی محدود از iMessage هستند، امکانات ماهواره‌ای بیش‌از‌پیش در‌دسترس کاربران قرار گرفته است. با‌این‌حال، تفاوت مهم inReach Messenger Plus در این است که این دستگاه می‌تواند شما را به‌طور مداوم با دوستان و خانواده‌تان در ارتباط نگه دارد. دستگاه مذکور بیشتر به‌عنوان ابزار ایمنی قدرتمند طراحی شده است تا در‌ مواقع ضروری کاربر را در ارتباط نگه دارد و وضعیت اضطراری او را بهتر درک کند.

قابلیت‌های ایمنی و SOS

یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه دکمه‌ی SOS اختصاصی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در‌صورت بروز خطرات و مشکلات، با مرکز هماهنگی اضطراری گارمین تماس بگیرند که ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته فعال است. این دکمه به‌طور خودکار موقعیت GPS شما را ارسال می‌کند تا عملیات نجات با سرعت و دقت بیشتری انجام شود. همچنین، کاربران می‌توانند ازطریق این دستگاه اطلاعات موقعیت جغرافیایی خود را به‌طور مستمر به دوستان و خانواده ارسال کنند تا آن‌ها از وضعیت فعلی کاربر مطلع باشند.

از دیگر قابلیت‌های جدید inReach Messenger Plus، امکان اشتراک‌گذاری عکس و کلیپ‌های صوتی است. این قابلیت‌ها می‌توانند به عملیات نجات کمک کنند. به‌عنوان مثال، با ارسال عکس‌هایی از وضعیت آسیب‌ها، نجات‌دهندگان می‌توانند بهتر تجهیزات و لوازم مورد‌نیاز را برای امدادرسانی آماده کنند. همچنین، کاربران می‌توانند از این دستگاه برای دریافت پیش‌بینی‌های آب‌وهوا استفاده کنند که مخصوصاً برای ماجراجویانی اهمیت بسیاری دارد که به نقاط دورافتاده سفر می‌کنند.

طول عمر باتری و بهینه‌سازی مصرف انرژی

یکی از مزایای مهم inReach Messenger Plus این است که به کاربران امکان می‌دهد تا مصرف باتری گوشی هوشمند خود را کاهش دهند. گارمین ادعا می‌کند که این دستگاه می‌تواند تا ۶۰۰ ساعت پیام‌های متنی یا داده‌های موقعیت GPS را ارسال کند که هر ۱۰ دقیقه یک‌ بار به‌روزرسانی می‌شوند. این عمر باتری طولانی برای ماجراجویانی ایدئال است که برای مدت طولانی به نقاط دوردست سفر می‌کنند. همچنین، هنگام استفاده از قابلیت‌های چندرسانه‌ای جدید کاربر می‌تواند با هر بار شارژ کامل، ۲۵۰ عکس یا کلیپ صوتی ارسال کند.

نوشته دستگاه ارتباطی ماهواره‌ای inReach Messenger Plus گارمین عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow