ذخایر بیت کوین اسپیس ایکس افشا شد

به‌ تازگی افشا شده اسپیس ایکس، شرکت فعال در صنعت هوافضا و از مجموعه‌های تحت مدیریت ایلان ماسک، کارآفرین پرآوازه در سبد دارایی‌های خود بیت کوین ذخیره کرده است. به‌ گزارش تک‌ناک، داده‌های برگرفته از پلتفرم تحلیلی آرخام اینتلیجنس نشان می‌دهد که اسپیس ایکس، مقدار قابل توجهی بیت کوین در اختیار دارد. در طول هفته […] نوشته ذخایر بیت کوین اسپیس ایکس افشا شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  4
ذخایر بیت کوین اسپیس ایکس افشا شد

به‌ تازگی افشا شده اسپیس ایکس، شرکت فعال در صنعت هوافضا و از مجموعه‌های تحت مدیریت ایلان ماسک، کارآفرین پرآوازه در سبد دارایی‌های خود بیت کوین ذخیره کرده است.

به‌ گزارش تک‌ناک، داده‌های برگرفته از پلتفرم تحلیلی آرخام اینتلیجنس نشان می‌دهد که اسپیس ایکس، مقدار قابل توجهی بیت کوین در اختیار دارد.

در طول هفته جاری، نام این شرکت بار دیگر به‌ دلیل تکمیل نخستین راه‌پیمایی فضایی خصوصی خود بر سر زبان‌ها افتاد.

در این راه‌پیمایی تجاری، جرد آیزاکمن، کارآفرین و سارا گیلیس یکی از مهندسان برجسته اسپیس ایکس در ارتفاع بیش از ۷۰۰ کیلومتری از سطح زمین، از فضاپیمای خود خارج شدند و اقدام به فعالیت برون‌ناوی کردند.

رسانه کریپتودنس می‌نویسد که این اقدام در کانون توجه رسانه‌های خبری و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و موج خبری بزرگی را به راه انداخت.

ایلان ماسک، بنیان‌گذار اسپیس ایکس در گیرودار این رخداد تهورآمیز، از برنامه‌های آتی خود برای پیشبرد اکتشافات فضایی پرده برداشته است.

به نظر می‌رسد که او قصد دارد تا دو سال آینده، فضاپیمایی را بدون حضور خدمه به مریخ اعزام کند.

افشای ذخایر بیت کوین اسپیس ایکس

اگر این مأموریت با موفقیت به سرانجام برسد، انتظار می‌رود که رویای برپایی یک مستعمره خودکفا در خاک مریخ، رنگ واقعیت به خود بگیرد.

با وجود این‌، ماسک در قبال موانع حقوقی پیش روی خود برای آزمایش‌های آتی اسپیس ایکس، اظهار ناامیدی کرده و گفته است که چاره‌جویی برای حل این چالش می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد.

نکته جالب توجه این است که اسپیس ایکس همانند دیگر شرکت‌های تحت مدیریت ایلان ماسک، دارای مقادیر چشم‌گیری بیت کوین در سبد دارایی‌های خود می‌باشد.

ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که دارایی‌های بیت کوینی این شرکت درحال‌حاضر حداقل ۵۰۰ میلیون دلار ارزش دارند.

انتظار می‌رود افشای رسمی ذخایر بیت کوینی آن در آینده‌ای نزدیک، تأثیر چشم‌گیری بر رشد قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها داشته باشد.

نوشته ذخایر بیت کوین اسپیس ایکس افشا شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow