رئیس و نائب رئیس کمیسیون سلامت دیجیتال معرفی شدند

با برگزاری انتخابات کمیسیون سلامت دیجیتال انجمن تجارت الکترونیک تهران، رئیس و نائب رئیس تعیین شدند. به گزارش روابط عمومی انجمن تجارت الکترونیک تهران، انتخابات کمیسیون سلامت دیجیتال انجمن تجارت الکترونیک تهران با حضور اعضا برگزار شد و طی آن  نیما فاضلی به عنوان رئیس کمیسیون و احمد طاهرخانی به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند. …

۱۴ مهر , ۱۴۰۳ - 23:00
 0  4
رئیس و نائب رئیس کمیسیون سلامت دیجیتال معرفی شدند

با برگزاری انتخابات کمیسیون سلامت دیجیتال انجمن تجارت الکترونیک تهران، رئیس و نائب رئیس تعیین شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تجارت الکترونیک تهران، انتخابات کمیسیون سلامت دیجیتال انجمن تجارت الکترونیک تهران با حضور اعضا برگزار شد و طی آن  نیما فاضلی به عنوان رئیس کمیسیون و احمد طاهرخانی به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند. این انتخابات برای یک دوره دو ساله برگزار شده و هدف آن تقویت نقش فناوری‌های دیجیتال در بهبود سلامت و ارتقای سیستم‌های الکترونیکی سلامت در کشور است.

دکترتو، گروه مدیریت سرمایه لیان، هومکا، دکتردکتر، مان ، داروکده، دکتر نکست و اسنپ دکتر شرکت‌های عضو در کمیسیون سلامت دیجیتال هستند.

طبق اعلام انحمن تجارت الکترونیک تهران، کمیسیون سلامت دیجیتال انجمن تجارت الکترونیک تهران با هدف توسعه و بهبود زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در بخش سلامت، حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه سلامت دیجیتال، تسهیل ارتباطات بین بخش‌های مختلف این صنعت و ترویج استفاده از فناوری‌های نوین در بهبود خدمات سلامت تشکیل شده است. این کمیسیون نسبت به مسائل مرتبط با سلامت کاربران حساس بوده و در تلاش است تا ضمن بهبود فضای کسب و کار در این حوزه و کاهش ریسک‌های تحمیلی در جهت افزایش سلامت عمومی سبب افزایش نرخ نفوذ سلامت دیجیتال در کشور شود.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow