ردمی K70 اکستریم ادیشن معرفی شد؛ قدرتی بی حد و مرز برای گیمرها

ردمی K70 اکستریم ادیشن (Redmi K70 Extreme Edition)، جدیدترین محصول از شرکت بزرگ شیائومی در سال جاری است. این گوشی هوشمند به عنوان پرچمدار سری K70 که برای اولین در اواخر سال 2023 معرفی شده بود، جایگاه ویژه‌ای را برای خود دست و پا کرده است. عملکردی سرسام آور با تراشه‌ای قدرتمند و حافظه رم […]

۳۰ تیر , ۱۴۰۳ - 11:59
 0  0
ردمی K70 اکستریم ادیشن معرفی شد؛ قدرتی بی حد و مرز برای گیمرها

ردمی K70 اکستریم ادیشن (Redmi K70 Extreme Edition)، جدیدترین محصول از شرکت بزرگ شیائومی در سال جاری است. این گوشی هوشمند به عنوان پرچمدار سری K70 که برای اولین در اواخر سال 2023 معرفی شده بود، جایگاه ویژه‌ای را برای خود دست و پا کرده است.

عملکردی سرسام آور با تراشه‌ای قدرتمند و حافظه رم بالا

ردمی K70 اکستریم ادیشن بر روی عملکرد بی‌نظیر تمرکز کرده است. این گوشی از تراشه قدرتمند مدیاتک دایمنسیتی 9300 پلاس با معماری 4 نانومتری بهره می‌برد. این تراشه با همراهی 12، 16 و یا حتی 24 گیگابایت حافظه رم فیزیکی، عملکردی فوق‌العاده روان و بدون لگ را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. هسته اصلی این تراشه با نام Cortex-X4 قادر است تا حداکثر فرکانس 3.4 گیگاهرتز را ارائه داده و قدرت پردازشی خارق‌العاده‌ای را برای اجرای بازی‌های سنگین و برنامه‌های حجیم در اختیار کاربران قرار دهد.

ردمی K70 اکستریم ادیشن

خنک‌کننده ویژه و تراشه گرافیکی مجزا برای تجربه‌ای عالی در بازی‌ها

علاوه بر تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9300 پلاس، ردمی K70 اکستریم ادیشن از یک تراشه گرافیکی مجزای D1 نیز بهره می‌برد. این تراشه با معماری 12 نانومتری ساخته شده است و از قابلیت مهم افزایش رزولوشن 3 برابری تا 1.5K (در واقع 1080p) برای نمایش محتوای 144 هرتز پشتیبانی می‌کند. شیائومی همچنین ادعا کرده که این تراشه گرافیکی مصرف انرژی را در حین بازی تا 15 درصد کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، یک محفظه خنک کننده سه‌بعدی ویژه نیز در بدنه این گوشی تعبیه شده است که می‌تواند دمای دستگاه را تا 3 درجه سانتی‌گراد کاهش دهد. این ویژگی برای گیمرها و کاربرانی که از گوشی خود برای انجام کارهای سنگین و طولانی مدت استفاده می‌کنند، بسیار مفید خواهد بود.

ردمی K70 اکستریم ادیشن

نمایشگر فوق‌العاده با کیفیت برای بازی کردن و تماشای محتوا

بدنه ردمی K70 اکستریم ادیشن از یک فریم فلزی ساخته شده است. شیائومی برای اولین بار در این گوشی از شیشه محافظ Longjing برای پنل‌های جلو و عقب استفاده کرده است. این گوشی همچنین دارای استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 می‌باشد.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند یک پنل 6.67 اینچی اولد با رزولوشن 2712 در 1220 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز است. این نمایشگر از حداکثر روشنایی 1600 نیت و روشنایی لحظه‌ای 4000 نیت پشتیبانی می‌کند. همچنین، نرخ نمونه‌برداری لمسی معمولی آن 480 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی لحظه‌ای آن 2160 هرتز می‌باشد. در نهایت، این پنل از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس 3840 هرتز بهره می‌برد که به کاهش خستگی چشم کاربران کمک می‌کند.

ردمی K70 اکستریم ادیشن

دوربین‌هایی با کیفیت برای ثبت لحظات خاص

در بخش دوربین، ردمی K70 اکستریم ادیشن از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.56 اینچی سونی IMX906 بهره می‌برد. در کنار این لنز اصلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز قرار گرفته است. برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز یک دوربین 20 مگاپیکسلی در حفره بالای نمایشگر تعبیه شده است.

باتری حجیم با فناوری شارژ سریع

ردمی K70 اکستریم ادیشن از یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که با فناوری شارژ سریع 120 وات سازگاری دارد. این باتری حجیم در کنار مدیریت بهینه مصرف انرژی توسط تراشه، می‌تواند خیال کاربران را برای استفاده طولانی مدت در طول روز راحت کند.

علاوه بر ظرفیت بالا، شیائومی از چیپ اختصاصی Pengpai P2 برای مدیریت هوشمند باتری و چیپ G1 برای حفظ سلامت باتری در این گوشی استفاده کرده است. این دو چیپ به بهینه‌سازی مصرف انرژی و افزایش طول عمر باتری کمک شایانی می‌کنند.

ردمی K70 اکستریم ادیشن

قیمت و تنوع رنگ‌بندی

ردمی K70 اکستریم ادیشن در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه می‌شود. مدل پایه این گوشی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی معادل 2599 یوان چین (حدود 330 یورو یا 360 دلار) دارد. مدل‌های دیگر این گوشی با رم و حافظه بیشتر عرضه شده و به ترتیب دارای پیکربندی 12/512 گیگابایت، 16/512 گیگابایت و 16 گیگابایت/1 ترابایت هستند.

علاوه بر مدل‌های معمولی، شیائومی نسخه ویژه‌ای از این گوشی را با نام Champion Edition و با همکاری شرکت لامبورگینی عرضه کرده است. این نسخه خاص با 24 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، قیمتی معادل 3999 یوان چین (حدود 500 یورو یا 550 دلار) دارد.

ردمی K70 اکستریم ادیشن

جمع‌بندی

ردمی K70 اکستریم ادیشن با ترکیب پردازنده قدرتمند، حافظه رم بالا، نمایشگر باکیفیت، دوربین‌های مناسب، باتری حجیم و فناوری شارژ سریع، به عنوان یک گوشی هوشمند ایده‌آل برای گیمرها و کاربرانی که به دنبال یک گوشی قدرتمند و همه‌کاره هستند، به شمار می‌رود. با این حال، قیمت این گوشی در برخی مناطق ممکن است بالا باشد و از همین رو انتخاب این گوشی بیش از هر چیز به بودجه شما بستگی دارد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow