ردیاب AirTag 2 اپل با دقت بالاتر عرضه می‌شود

دستگاه ردیاب AirTag 2 اپل با تراشه ارتقا یافته و قابلیت‌های ردیابی پیشرفته، به عنوان ابزاری قدرتمند برای یافتن سریع‌تر اشیای گم‌شده در نیمه اول سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شود. به گزارش تک‌ناک، این اولین تغییر اساسی در دستگاه ردیابی اپل از زمان عرضه مدل اولیه آن در سال ۲۰۲۱ خواهد بود. بر اساس گزارش مارک […] نوشته ردیاب AirTag 2 اپل با دقت بالاتر عرضه می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۹ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  3
ردیاب AirTag 2 اپل با دقت بالاتر عرضه می‌شود

دستگاه ردیاب AirTag 2 اپل با تراشه ارتقا یافته و قابلیت‌های ردیابی پیشرفته، به عنوان ابزاری قدرتمند برای یافتن سریع‌تر اشیای گم‌شده در نیمه اول سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شود.

به گزارش تک‌ناک، این اولین تغییر اساسی در دستگاه ردیابی اپل از زمان عرضه مدل اولیه آن در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

بر اساس گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، مدل جدید با فناوری پیشرفته‌تر و تراشه نسل دوم UWB که پیش‌تر در iPhone 15 دیده شده است، ارائه خواهد شد.

گفته می‌شود AirTag 2 با دقت بهبود یافته‌ای در ردیابی مکان همراه خواهد بود. این به‌روزرسانی به لطف تراشه جدید که دقت بالاتری در ردیابی مکان دارد، کاربران را قادر می‌سازد تا دستگاه‌های خود را با سهولت بیشتری پیدا کنند.

مدل اصلی AirTag که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، از تراشه U1 اپل بهره می‌برد که از فناوری UWB و بلوتوث برای اتصال به شبکه Find My اپل استفاده می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که با دقت بیشتری دستگاه‌های خود را ردیابی نمایند.

دستگاه ردیاب AirTag با بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ، مقاوم و در عین حال سبک طراحی شده و با استاندارد IP67 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

همچنین این دستگاه کوچک مجهز به یک بلندگوی داخلی است که هنگام فعال‌سازی از طریق اپلیکیشن Find My، به کاربران کمک می‌کند آن را پیدا کنند. درب پشتی آن قابل باز شدن است و به کاربران امکان تعویض باتری را در مواقع لزوم می‌دهد.

اپل ردیاب AirTag 2 را با دقت بالاتر عرضه می‌کند

این دستگاه به کاربران اجازه می‌دهد از طریق اپلیکیشن Find My، موقعیت دقیق آن را روی نقشه مشاهده کنند. علاوه‌ بر این، با بهره‌گیری از قابلیت‌های ARKit، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ، راهنمایی‌های دقیق‌تری با استفاده از صدا، بازخورد لمسی و دستورالعمل‌های بصری ارائه می‌دهد.

بر اساس گزارش گیموچاینا، اپل برای حفظ حریم خصوصی کاربران، ویژگی‌های امنیتی مختلفی در ردیاب AirTag گنجانده است. سیگنال‌های بلوتوث این دستگاه به‌ طور مرتب تغییر می‌کنند تا از ردیابی ناخواسته توسط افراد ناشناس جلوگیری شود.

همچنین ارتباطات داخل شبکه Find My به‌ صورت رمزگذاری‌شده است و امکان دسترسی به اطلاعات موقعیت دستگاه را برای دیگران به حداقل می‌رساند.

از دیگر قابلیت‌های شایعه شده درباره AirTag 2، امکان ادغام با هدست Vision Pro اپل می‌باشد. اگرچه هنوز جزئیات دقیقی درباره این ادغام منتشر نشده است، اما این ویژگی می‌تواند تعاملات جدیدی را برای کاربران این دستگاه فراهم کند.

با توجه به گزارش تحلیلگر مینگ-چی کو، تولید AirTag به دلایل نامشخصی تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده بود، اما انتظار می‌رود که این محصول در سال آینده به بازار عرضه شود. تا کنون، هیچ اطلاعاتی مبنی بر تغییرات در طراحی این محصول منتشر نشده است.

نوشته ردیاب AirTag 2 اپل با دقت بالاتر عرضه می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow