رندرهای رسمی و مشخصات فنی Moto G55 5G لو رفت

گوشی Moto G55 5G احتمالاً با تراشه‌ی دیمنسیتی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، موتورولا پس از معرفی گوشی هوشمند Moto G45 با روکش چرمی در هند، حالا قصد دارد مدلی جدید از سری G را روانه‌ی بازار کند. تصاویر باکیفیت و اسناد تبلیغاتی فاش‌شده از... نوشته رندرهای رسمی و مشخصات فنی Moto G55 5G لو رفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
رندرهای رسمی و مشخصات فنی Moto G55 5G لو رفت

گوشی Moto G55 5G احتمالاً با تراشه‌ی دیمنسیتی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، موتورولا پس از معرفی گوشی هوشمند Moto G45 با روکش چرمی در هند، حالا قصد دارد مدلی جدید از سری G را روانه‌ی بازار کند. تصاویر باکیفیت و اسناد تبلیغاتی فاش‌شده از گوشی اقتصادی Moto G55 5G موتورولا، طراحی کامل و مشخصات اصلی آن را نشان می‌دهند. این تصاویر نه‌تنها رنگ و طراحی جلویی گوشی را تأیید می‌کنند؛ بلکه جزئیات بیشتری از طراحی کلی آن را به‌تصویر می‌کشند.

Moto G55 5G با تراشه دیمنسیتی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

پردازنده، رم، فصای ذخیره‌سازی و باتری

تصاویر تبلیغاتی لورفته تأیید می‌کند که Moto G55 5G به تراشه‌ی دیمنسیتی 5G مدیاتک مجهز خواهد شد و حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن را همراهی خواهند کرد. کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت افزایش حافظه‌ی ‌مجازی، رم این گوشی را افزایش دهند.

به‌نقل از گیزموچاینا، انرژی لازم برای کار با Moto G55 5G را باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۰ وات تأمین می‌کند. اندازه‌ی دقیق صفحه‌نمایش گوشی جدید موتورولا هنوز مشخص نشده است؛ اما از محافظ گوریلا گلس ۳ بهره می‌برد تا در‌برابر خط و خش مقاوم باشد. علاوه‌براین، این گوشی گواهی IP54 را دریافت خواهد کرد و این یعنی در‌برابر آب و گرد‌و‌غبار مقاوم خواهد بود.

Moto G55 5G با تراشه دیمنسیتی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

دوربین و طراحی ظاهری

در پنل پشتی Moto G55 5G، احتمالاً شاهد دوربین دوگانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و فوکوس خودکار و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود. در پنل جلویی این گوشی نیز، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های پرتره و برقراری تماس‌های ویدئویی مناسب تعبیه شده است. نمایشگر ۱۲۰ هرتزی روان و صدای فراگیر دالبی اتمس و امکانات ارتباطی کامل، از دیگر ویژگی‌های جذاب این گوشی هستند.

افزون‌براین، تصاویر جدیدی از طراحی پنل پشتی گوشی جدید موتورولا در رنگ سبز فاش شده است. شایعات حاکی از آن است که Moto G55 5G در رنگ بنفش نیز عرضه خواهد شد. پنل پشتی این گوشی صاف و یکدست بوده و ماژول دوربین به‌طور یکپارچه در آن جای گرفته است. در پنل جلویی، حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش زیاد هستند و دوربین سلفی در ناچی کوچک در بالای صفحه قرار دارد.

نوشته رندرهای رسمی و مشخصات فنی Moto G55 5G لو رفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow