رونمایی سری جدید ساعت‌های G-SHOCK زنانه کاسیو

کاسیو سری جدید ساعت‌های G-SHOCK زنانه را با نام GMAP2100ST و در سه سه رنگ صورتی و سفید و بژ معرفی کرد. قیمت این ساعت ۱۳۰ دلار است. کاسیو آمریکا با معرفی سری جدید ساعت‌های GMAP2100ST، به مجموعه‌ی محبوب G-SHOCK زنانه‌ی خود محصولی متفاوت اضافه کرده است. این ساعت‌ها که ترکیبی از طراحی شیک و […] نوشته رونمایی سری جدید ساعت‌های G-SHOCK زنانه کاسیو اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
رونمایی سری جدید ساعت‌های G-SHOCK زنانه کاسیو

کاسیو سری جدید ساعت‌های G-SHOCK زنانه را با نام GMAP2100ST و در سه سه رنگ صورتی و سفید و بژ معرفی کرد. قیمت این ساعت ۱۳۰ دلار است.

کاسیو آمریکا با معرفی سری جدید ساعت‌های GMAP2100ST، به مجموعه‌ی محبوب G-SHOCK زنانه‌ی خود محصولی متفاوت اضافه کرده است. این ساعت‌ها که ترکیبی از طراحی شیک و ویژگی‌های دوستدار محیط‌زیست هستند، برای استفاده‌ی روزمره طراحی شده‌اند و درکنار دوام زیاد، توجه به جزئیات زیبایی‌شناختی و کاربردی در طراحی آن‌ها دیده می‌شود.

طراحی منحصربه‌فرد و جذاب

هر ساعت در سری GMAP2100ST با ظاهر جذاب و پوشش مات و مرواریدمانند روی قاب و بند خود جلوه‌ای خاص دارد. طراحی نرم و صاف این ساعت‌ها با انعکاس نور از سطح، جلوه‌ای منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند. در همین حال، صفحه‌های مات و علامت‌های شاخص، حالتی ظریف و ساده به ساعت بخشیده و آن را برای هر نوع استایلی مناسب کرده است.

این ساعت‌ها در سه رنگ صورتی و سفید و بژ عرضه می‌شوند و بندهای آن‌ها با تزیینات فلزی خاص طراحی شده‌اند که هماهنگی بیشتری با ظاهر کلی ساعت دارند. GMAP2100ST با طراحی باریک‌تر و نازک‌تر از مدل محبوب GMAS2100، به‌ویژه برای مچ‌های کوچک‌تر مناسب است. همچنین، بند این ساعت‌ها برای نشستن بهتر روی مچ تنظیم شده است تا راحتی بیشتری را به کاربران ارائه دهد.

هر ساعت در سری GMAP2100ST با ظاهر جذاب و پوشش مات و مرواریدمانند بر روی قاب و بند خود جلوه‌ای خاص دارد

توجه به محیط‌زیست با استفاده از رزین زیستی

در راستای تلاش برای پایداری و حفاظت از محیط‌زیست، کاسیو در سری GMAP2100ST از رزین زیستی استفاده کرده است. این ماده از منابع تجدیدپذیر استخراج می‌شود و در بخش‌های قاب و بند ساعت‌ها به‌کار رفته است. استفاده از مواد دوستدار محیط‌زیست در این ساعت‌ها باعث شده است تا آن‌ها نه‌تنها از‌لحاظ طراحی و کارایی، بلکه از جنبه‌ی حفاظت از محیط‌زیست نیز جلب توجه کنند.

ویژگی‌های کاربردی برای زندگی روزمره

ساعت‌های GMAP2100ST علاوه‌بر طراحی شیک، ویژگی‌های متعددی دارند که آن‌ها را برای استفاده‌ی روزمره مناسب می‌کند. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • مقاومت دربرابر ضربه: برای دوام بیشتر و مقابله با شرایط سخت
  • مقاومت دربرابر آب تا ۲۰ بار: مناسب برای استفاده‌ی روزمره حتی در شرایط مرطوب
  • ویژگی جابه‌جایی عقربه‌ها: برای دید بهتر صفحه‌ی دیجیتال
  • زمان جهانی برای ۴۸ شهر: امکان دسترسی به زمان‌های مختلف در سراسر جهان
  • کرونومتر ۱/۱۰۰ ثانیه‌ای و تایمر شمارش معکوس: برای انجام فعالیت‌های دقیق ورزشی
  • پنج زنگ هشدار روزانه: مناسب برای مدیریت زمان
  • دو چراغ LED: برای تضمین خوانایی صفحه در نور کم

قیمت و دسترسی

مدل‌های GMAP2100ST در سه رنگ صورتی (GMAP2100ST-4A) و سفید (GMAP2100ST-7A) و بژ (GMAP2100ST-9A) با قیمت ۱۳۰ دلار به بازار عرضه شده‌اند. این محصولات در خرده‌فروشی‌های منتخب و نیز وب‌سایت gshock.com و فروشگاه G-SHOCK Soho دردسترس هستند.

معرفی ساعت جدید Casio WS-B1000 در بازارهای جهانی

درکنار معرفی ساعت‌های GMAP2100ST، کاسیو ساعت دیجیتال WS-B1000 را به بازارهای جهانی عرضه کرده است. این مدل در کشورهای مالزی و اروپا (ازجمله هلند و فرانسه و اسپانیا) و ایالات متحده در‌دسترس است. WS-B1000 با طراحی ورزشی ویژگی‌های متعددی مانند ردیاب قدم، اتصال بلوتوث برای همگام‌سازی زمان و ردیابی تلفن، کرونومتر و تایمر شمارش معکوس ارائه می‌دهد. علاوه‌بر‌این، این مدل عمر باتری دو‌ساله دارد که آن را برای ورزش‌کاران به انتخابی مناسب تبدیل می‌کند.

نوشته رونمایی سری جدید ساعت‌های G-SHOCK زنانه کاسیو اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow