رونمایی قابلیت هوش مصنوعی محور کلاژ خودکار پینترست برای تبلیغات بصری

پینترست با معرفی قابلیت جدید «کلاژ خودکار» (Auto-Collage)، گامی نو در بهره‌گیری از هوش مصنوعی در تبلیغات دیجیتال برداشته است. به گزارش تک‌ناک، پینترست اعلام کرده است که در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام «کلاژ خودکار» (Auto-Collage) است. این ویژگی مبتنی‌بر هوش مصنوعی به تبلیغ‌دهندگان امکان می‌دهد تا کاتالوگ‌های محصولات خود را به‌سرعت به […] نوشته رونمایی قابلیت هوش مصنوعی محور کلاژ خودکار پینترست برای تبلیغات بصری اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

۲۱ خرداد , ۱۴۰۴ - 22:00
 3
رونمایی قابلیت هوش مصنوعی محور کلاژ خودکار پینترست برای تبلیغات بصری

پینترست با معرفی قابلیت جدید «کلاژ خودکار» (Auto-Collage)، گامی نو در بهره‌گیری از هوش مصنوعی در تبلیغات دیجیتال برداشته است.

به گزارش تک‌ناک، پینترست اعلام کرده است که در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام «کلاژ خودکار» (Auto-Collage) است. این ویژگی مبتنی‌بر هوش مصنوعی به تبلیغ‌دهندگان امکان می‌دهد تا کاتالوگ‌های محصولات خود را به‌سرعت به کلاژهای بصری تبدیل کنند. این نوآوری با هدف ساده‌سازی فرایند تبلیغات و صرفه‌جویی در زمان و منابع خلاق برای برندها انجام شده است.

به گفته پینترست، کلاژها یکی از محتواهای محبوب‌ و تعاملی‌ در میان کاربران نسل Z به‌ شمار می‌روند. تاکنون کاربران این نسل ده‌هامیلیون کلاژ در پلتفرم پینترست ساخته‌اند. بررسی‌های اولیه نشان داده‌اند که کاربران کلاژهای خودکار را دو برابر بیشتر از پین‌های معمولی محصولات ذخیره می‌کنند.

تک‌کرانچ می‌نویسد که این ابزار نوآورانه تصاویر محصولات را بر‌اساس معیارهایی مانند ایده‌های لباس، تعامل کاربران، شباهت بین محصولات و تصاویر ذخیره‌شده کاربران در قالب محتوای بصری قابل خرید گروه‌بندی می‌کند. برای مثال، این قابلیت می‌تواند لباس‌هایی که با هم ست مد روز تشکیل می‌دهند، کنار هم قرار دهد یا کلاژ جدیدی بر‌اساس کلاژهای موفق قبلی ایجاد کند. همچنین، ابزار مذکور می‌تواند محصولاتی که از‌نظر بصری و عملکردی به تصاویر ذخیره‌شده کاربر شباهت دارند، در مجموعه‌ای تازه قرار دهد.

ساخت کلاژهای قابل خرید پینترست

جولی تاونز، معاون رئیس بخش بازاریابی محصول و عملیات پینترست، در‌این‌باره گفت:

کلاژ خودکار از دل برنامه Pinterest Ads Labs پدید آمد که سال گذشته راه‌اندازی شد؛ جایی که ما محصولات خلاقانه هوش مصنوعی مولد را برای کمک به برندها در رقابت بازار توسعه می‌دهیم. این ابزار جهشی هیجان‌انگیز محسوب می‌شود که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، روند تبدیل کاتالوگ‌های محصول به محتوای خلاقانه و جذاب را متحول می‌کند. این محتوا برای نسل Z و دیگر کاربران الهام‌بخش است.

علاوه‌بر این، پینترست از به‌روزرسانی ابزار Trends خود خبر داده است. هدف از این به‌روزرسانی کمک به تبلیغ‌دهندگان برای درک بهتر رفتار کاربران و پیش‌بینی تمایلات خرید آن‌ها در آینده است. نسخه‌ جدید این ابزار از داده‌های مربوط به تصاویر ذخیره‌شده و انتخاب‌شده و خریده‌شده کاربران بهره خواهد برد تا دید دقیق‌تری از روندهای آینده در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد.

نوشته رونمایی قابلیت هوش مصنوعی محور کلاژ خودکار پینترست برای تبلیغات بصری اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow