رکورد تعداد بازیکنان همزمان در پلتفرم استیم شکست

انتشار چندین بازی موفق برای PC باعث افزایش تعداد بازیکنان آنلاین همزمان هفته گذشته در پلتفرم استیم با رکورد جدید 37,633,514 نفر شده است. به گزارش تک‌ناک، امروز هم بر اساس گزارشات، این عدد به 37,789,483 بازیکن همزمان افزایش یافته، که به معنای افزایش 155,969 کاربر فقط در طول یک هفته است. به نقل از […] نوشته  رکورد تعداد بازیکنان همزمان در پلتفرم استیم شکست اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
 رکورد تعداد بازیکنان همزمان در پلتفرم استیم شکست

انتشار چندین بازی موفق برای PC باعث افزایش تعداد بازیکنان آنلاین همزمان هفته گذشته در پلتفرم استیم با رکورد جدید 37,633,514 نفر شده است.

به گزارش تک‌ناک، امروز هم بر اساس گزارشات، این عدد به 37,789,483 بازیکن همزمان افزایش یافته، که به معنای افزایش 155,969 کاربر فقط در طول یک هفته است.

به نقل از neowin، دلیل اصلی این افزایش‌ها، انتشار بازی‌های جدید و پرطرفداری مانند: Black Myth: Wukong، Warhammer 40,000 Space Marine 2 و نسخه 1.0 بازی Satisfactory است.

همچنین بازی‌هایی که اوایل امسال منتشر شده‌اند و همچنان محبوب هستند، مانند: Once Human و حتی Banana که یک بازی رایگان می‌باشد و بازیکنان فقط روی تصویر یک موز کلیک می‌کنند، به شدت پرطرفدار شده‌ است و هم‌اکنون با بیش از 375,000 بازیکن آنلاین، سومین بازی پرطرفدار پلتفرم استیم به حساب می‌آید.

 رکورد بازیکنان همزمان در پلتفرم استیم شکسته شد

بازی‌های قدیمی‌تر نیز در پلتفرم استیم دوباره مورد توجه قرار گرفته‌اند.

بازی PUBG: Battlegrounds در سال گذشته تعداد بازیکنان آنلاین خود را افزایش داده است و امروز تعداد بازیکنان همزمان آن به 687,660 نفر رسید، که دومین بازی پرطرفدار آنلاین در استیم می‌باشد.

بازی رایگان Counter-Strike 2 از شرکت Valve نیز همچنان تعداد بالایی بازیکن دارد و امروز با 1,433,661 بازیکن به پرطرفدارترین بازی استیم تبدیل شد.

این ارقام احتمال دارد با انتشار بازی‌های مورد انتظار آینده همچنان افزایش پیدا کند.

بازی‌هایی مانند: Frostbite 2، S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl، Call of Duty: Black Ops 6 و Marvel Rivals به زودی عرضه خواهند شد.

همچنین بازی Deadlock که هنوز به‌ صورت رسمی منتشر نشده است، با مدل دعوتی خود تاکنون بیش از 150,000 پلیر آنلاین دارد و به احتمال زیاد با انتشار رسمی، این عدد به‌ طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

نوشته  رکورد تعداد بازیکنان همزمان در پلتفرم استیم شکست اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow