رگولاتور بریتانیا: فناوری تبلیغات آنلاین گوگل به رقابت در بازار آسیب میزند
سازمان رقابت و بازار بریتانیا دریافته است که گوگل از موقعیت غالب خود در بازار تبلیغات آنلاین به ضرر هزاران ناشر سوءاستفاده کرده است. The post رگولاتور بریتانیا: فناوری تبلیغات آنلاین گوگل به رقابت در بازار آسیب میزند appeared first on دیجیاتو.
سازمان رقابت و بازار بریتانیا دریافته است که گوگل از موقعیت غالب خود در بازار تبلیغات آنلاین به ضرر هزاران ناشر سوءاستفاده کرده است.
The post رگولاتور بریتانیا: فناوری تبلیغات آنلاین گوگل به رقابت در بازار آسیب میزند appeared first on دیجیاتو.
واکنش شما چیست؟