ریمیک Silent Hill 2 به‌مدت یک سال در انحصار PS5 خواهد بود

در آستانه‌ی برگزاری رویداد ویژه‌ی Silent Hill، گفته می‌شود بازی Silent Hill 2 Remake به‌مدت ۱۲ ماه در انحصار پلتفرم‌های PS5 و PC خواهد بود. طبق تریلر جدیدی که دیروز منتشر شد، ۸ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۶ مهر ۱۴۰۴) تیم Bloober ریمیک Silent Hill 2 را برای دیگر پلتفرم‌ها نیز منتشر خواهد کرد و تا آن […] نوشته ریمیک Silent Hill 2 به‌مدت یک سال در انحصار PS5 خواهد بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
ریمیک Silent Hill 2 به‌مدت یک سال در انحصار PS5 خواهد بود

در آستانه‌ی برگزاری رویداد ویژه‌ی Silent Hill، گفته می‌شود بازی Silent Hill 2 Remake به‌مدت ۱۲ ماه در انحصار پلتفرم‌های PS5 و PC خواهد بود.

طبق تریلر جدیدی که دیروز منتشر شد، ۸ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۶ مهر ۱۴۰۴) تیم Bloober ریمیک Silent Hill 2 را برای دیگر پلتفرم‌ها نیز منتشر خواهد کرد و تا آن تاریخ در انحصار PS5 و PC خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این پلتفرم‌ها دقیقاً چه خواهند بود؛ اما پیش‌از‌این تأیید شده بود که این بازی انحصاری PC و PS5 خواهد بود.

به‌نقل از یوروگیمر، در این تریلر ویژگی‌های جدیدی از کنترلر PS5 نمایش داده شد که تجربه‌ای بهتر را در دنیای تاریک Silent Hill 2 فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها شامل گرافیک 4K، صدای سه‌بعدی، هپتیک فیدبک، تریگرهای تطبیقی و نوار نوری پویا است که به بازیکنان در پیگیری وضعیت سلامتی شخصیت بازی کمک می‌کند.

طبق تریلر جدیدی که دیروز منتشر شد، ریمیک Silent Hill 2 توسط تیم Bloober در تاریخ 8 اکتبر 2025 برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه خواهد شد و تا آن تاریخ در انحصار PS5 و PC خواهد بود.

اگر نمی‌توانید تا روز انتشار بازی صبر کنید، می‌توانید ویدئو ۹۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی ترسناک روان‌شناختی را تماشا کنید. این ویدئو را یکی از محتواسازان ژاپنی در یوتیوب استریم کرده است. این نسخه‌ی ریمیک قابلیت حذف تمامی عناصر UI و اضافه‌کردن فیلتر دهه‌ی ۱۹۹۰ را نیز ارائه خواهد داد.

نوشته ریمیک Silent Hill 2 به‌مدت یک سال در انحصار PS5 خواهد بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow