ساخت فیلم Watch Dogs به پایان رسید

فیلم Watch Dogs در ژانر لایو-اکشن که از ماه جولای مراحل فیلم‌برداری اصلی خود را آغاز کرده بود، اکنون به پایان رسیده است. به‌ گزارش تک‌ناک، این فیلم به کارگردانی متیو توری ساخته شده است و بازیگرانی مثل سوفی وایلد و تام بلیت در آن ایفای نقش می‌کنند. همچنین مارکلا کاوناگ، بازیگر نقش هارفوت هابیت […] نوشته ساخت فیلم Watch Dogs به پایان رسید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۵ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
ساخت فیلم Watch Dogs به پایان رسید

فیلم Watch Dogs در ژانر لایو-اکشن که از ماه جولای مراحل فیلم‌برداری اصلی خود را آغاز کرده بود، اکنون به پایان رسیده است.

به‌ گزارش تک‌ناک، این فیلم به کارگردانی متیو توری ساخته شده است و بازیگرانی مثل سوفی وایلد و تام بلیت در آن ایفای نقش می‌کنند.

همچنین مارکلا کاوناگ، بازیگر نقش هارفوت هابیت در سریال حلقه‌های قدرت، نیز به این جمع اضافه شده است.

فیلمم‌برداری فیلم Watch Dogs به پایان رسید

به نقل از PCGamer، با وجود اینکه ساخت یک لایو-اکشن از دنیای بازی Watch Dogs تأیید شده است، بسیاری از طرفداران مطمئن نیستند که این بازی نیاز به چنین کاری داشته باشد.

دنیای این بازی، مانند Assassin’s Creed، از داستان‌پردازی عمیقی برخوردار نیست، بنابراین برخی معتقد هستند که این پروژه می‌توانست به جای استفاده از نام Watch Dogs، فقط یک فیلم هکری معمولی باشد.

با وجود این، پس از ناکامی فیلم Assassin’s Creed، یوبی‌سافت فیلم Werewolves Within را به کارگردان جاش روبن سپرد که نتایج خوبی به همراه داشت. شاید تجربه موفق آن، نوید خوبی برای Watch Dogs باشد.

نوشته ساخت فیلم Watch Dogs به پایان رسید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow