سامسونگ Galaxy S25؛ طراحی ظریف و ارتقاءهای جزئی در پرچمدار آینده

سامسونگ از رونمایی نسخه جدید پرچمدار خود  Galaxy S25، در آینده نزدیک خبر داد. بر اساس تصاویر منتشر شده، این گوشی هوشمند طراحی مینیمالیستی و ظریفی داشته و نسبت به نسل قبلی خود، تغییرات جزئی اما قابل توجهی را تجربه کرده است. به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، Galaxy S25 همچنان به طراحی […] منبع خبر سامسونگ Galaxy S25؛ طراحی ظریف و ارتقاءهای جزئی در پرچمدار آینده پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  4
سامسونگ Galaxy S25؛ طراحی ظریف و ارتقاءهای جزئی در پرچمدار آینده

سامسونگ از رونمایی نسخه جدید پرچمدار خود  Galaxy S25، در آینده نزدیک خبر داد. بر اساس تصاویر منتشر شده، این گوشی هوشمند طراحی مینیمالیستی و ظریفی داشته و نسبت به نسل قبلی خود، تغییرات جزئی اما قابل توجهی را تجربه کرده است.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، Galaxy S25 همچنان به طراحی تخت و مینیمالیستی خود وفادار مانده است. پنل پشتی این گوشی میزبان یک ماژول دوربین سه‌گانه‌ی عمودی است که با حلقه‌هایی بافت‌دار تزئین شده است. در قسمت جلویی نیز یک نمایشگر تخت با حاشیه‌های بسیار باریک و یک حفره کوچک برای دوربین سلفی دیده می‌شود. ابعاد این گوشی ۱۴۶.۹ در ۷۰.۴ در ۷.۲ میلی‌متر اعلام شده که نسبت به Galaxy S24 اندکی کوچک‌تر و باریک‌تر است.

اگرچه مشخصات فنی دقیق این گوشی هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما بر اساس شایعات، Galaxy S25 به تراشه‌های Snapdragon و Exynos مجهز خواهد شد. همچنین، این گوشی احتمالا به ۱۲ گیگابایت رم و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی مجهز خواهد شد. دوربین اصلی این گوشی نیز همچنان از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

Galaxy S25 با سیستم عامل اندروید ۱۵ و رابط کاربری One UI 7 عرضه خواهد شد. این ترکیب نرم افزاری، تجربه کاربری روان و شخصی‌سازی شده‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند. انتظار می‌رود سامسونگ Galaxy S25 را در اوایل سال آینده میلادی به صورت رسمی معرفی کند. با این حال، تاریخ دقیق رونمایی این گوشی هنوز اعلام نشده است.

Galaxy S25 به عنوان جانشین Galaxy S24، طراحی زیبا و مینیمالیستی خود را حفظ کرده و با ارتقاءهای جزئی در مشخصات فنی، به دنبال جذب کاربران حرفه‌ای است. با توجه به اطلاعات موجود، می‌توان انتظار داشت که این گوشی یکی از پرچمداران قدرتمند بازار در سال آینده باشد.

برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر سامسونگ Galaxy S25؛ طراحی ظریف و ارتقاءهای جزئی در پرچمدار آینده پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow