سامسونگ با خرید برندهای صوتی لوکس، امپراتوری خود را گسترش داد

شرکت سامسونگ از طریق زیرمجموعه خود، هارمن (Harman)، با پرداخت ۳۵۰ میلیون دلار، بخش صوتی شرکت ماسیمو (Masimo) را خریداری کرده است. این بخش شامل برندهای معتبر Bowers & Wilkins، Denon، Marantz، Polk Audio، Definitive Technology، Classé، Boston Acoustics و پلتفرم پخش چنداتاقه HEOS می‌شود. به گزارش تکناک، با این خرید، برندهای یادشده تحت مالکیت […] نوشته سامسونگ با خرید برندهای صوتی لوکس، امپراتوری خود را گسترش داد اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۴ - 21:00
 2
سامسونگ با خرید برندهای صوتی لوکس، امپراتوری خود را گسترش داد

شرکت سامسونگ از طریق زیرمجموعه خود، هارمن (Harman)، با پرداخت ۳۵۰ میلیون دلار، بخش صوتی شرکت ماسیمو (Masimo) را خریداری کرده است. این بخش شامل برندهای معتبر Bowers & Wilkins، Denon، Marantz، Polk Audio، Definitive Technology، Classé، Boston Acoustics و پلتفرم پخش چنداتاقه HEOS می‌شود.

به گزارش تکناک، با این خرید، برندهای یادشده تحت مالکیت همان گروهی قرار می‌گیرند که پیش‌تر نیز برندهای معتبری نظیر JBL، Harman Kardon، AKG، Arcam، Mark Levinson و Revel را در اختیار داشت. این برندها در سال ۲۰۱۶ طی قرارداد ۸ میلیارد دلاری سامسونگ برای خرید Harman به امپراتوری صوتی این شرکت اضافه شده بودند.

به نقل از ورج، کنتین کافی، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره Masimo، در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: «از روز نخست، اولویت هیئت‌مدیره جدید یافتن مکانی مناسب برای ادامه فعالیت این بخش از کسب‌وکار بود و این توافق، گامی مهم در این مسیر به شمار می‌رود.»

سامسونگ با خرید برندهای صوتی لوکس، امپراتوری خود را گسترش داد

Masimo شرکتی فعال در حوزه فناوری‌های پزشکی است که در سال‌های اخیر به‌واسطه شکایت ثبت‌شده علیه اپل به دلیل نقض حق اختراع در فناوری اندازه‌گیری اکسیژن خون در اپل واچ، در صدر اخبار قرار گرفته بود.

سامسونگ در بیانیه رسمی خود اعلام کرده است که با ادغام توانمندی‌های Harman و Masimo، قصد دارد جایگاه خود به‌عنوان بزرگ‌ترین بازیگر بازار جهانی صوت مصرفی را تثبیت کند. بر اساس این برنامه، سامسونگ در نظر دارد فناوری صوتی پیشرفته برندهایی همچون Bowers & Wilkins، Denon و Marantz را در گوشی‌های هوشمند، هدفون‌ها، تلویزیون‌ها، ساندبارها و سایر محصولات مصرفی خود به کار گیرد. همچنین گسترش پورتفوی سیستم‌های صوتی خودرو نیز بخش دیگری از استراتژی این شرکت محسوب می‌شود.

دیو راجرز، رئیس واحد کسب‌وکار سبک زندگی Harman، در این‌باره گفت: «Harman در طول ۷۵ سال گذشته به شرکتی سطح بالا در صنعت صوت تبدیل شده است و ما معتقدیم خرید برند لوکس دیگری مانند Bowers & Wilkins می‌تواند جایگاه ما را به‌عنوان یک قدرت واقعی در حوزه صوت، بیش از پیش تقویت کند.»

این معامله جدید، چشم‌انداز سامسونگ را برای تبدیل شدن به رهبر بلامنازع صنعت صوت مصرفی جهانی، یک گام دیگر به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند.

نوشته سامسونگ با خرید برندهای صوتی لوکس، امپراتوری خود را گسترش داد اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow