سامسونگ با معرفی لوگو جدید، هویت برند QD-OLED خود را به‌روزرسانی کرد

سامسونگ دیسپلی به‌تازگی هویت بصری برند پنل‌های QD-OLED خود را به‌روزرسانی و لوگو جدیدی با حرف «Q» آبی‌رنگ معرفی کرده است. به گزارش تک‌ناک، سامسونگ دیسپلی امروز از به‌روزرسانی هویت برند محصولات QD-OLED خود خبر داد. این اقدام با هدف تثبیت جایگاه سامسونگ در بازار QD-OLED و ایجاد تمایز بیشتر میان محصولات این شرکت و […] نوشته سامسونگ با معرفی لوگو جدید، هویت برند QD-OLED خود را به‌روزرسانی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۴ - 00:00
 1
سامسونگ با معرفی لوگو جدید، هویت برند QD-OLED خود را به‌روزرسانی کرد

سامسونگ دیسپلی به‌تازگی هویت بصری برند پنل‌های QD-OLED خود را به‌روزرسانی و لوگو جدیدی با حرف «Q» آبی‌رنگ معرفی کرده است.

به گزارش تک‌ناک، سامسونگ دیسپلی امروز از به‌روزرسانی هویت برند محصولات QD-OLED خود خبر داد. این اقدام با هدف تثبیت جایگاه سامسونگ در بازار QD-OLED و ایجاد تمایز بیشتر میان محصولات این شرکت و سایر رقبا انجام شده است. اکنون این شرکت برای تقویت هویت برند خود و نمایش کیفیت منحصربه‌فرد محصولاتش، لوگو QD-OLED را با حرف «Q» بزرگ به رنگ آبی و افکت گرادینت ملایم به‌روزرسانی کرده است.

سامسونگ که از سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را در بخش QD-OLED آغاز کرده، در سال‌های اخیر موفق شده است با ثبت فروش بیش از یک‌میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۴، بیشترین سهم بازار را در اختیار بگیرد.

هویت برند QD-OLED

براساس اعلام سامسونگ، رنگ آبی این لوگو نماد فناوری OLED آبی بوده و افکت گرادینت نشان‌دهنده طیف رنگی گسترده‌ای است که فناوری QD-OLED ارائه می‌دهد. سامسونگ تأکید کرده است که این به‌روزرسانی هویت برند کیفیت بی‌نظیر تصویر در نمایشگرهای QD-OLED را برجسته و ارتباط مؤثرتری میان این فناوری و مصرف‌کنندگان برقرار می‌کند.

Wccftech می‌نویسد که فناوری QD-OLED با ترکیب ویژگی‌های اصلی OLED در نمایش رنگ مشکی عمیق و مزایای نوری کوانتوم دات، امکان تولید رنگ‌های غنی‌تر و تماشای تصاویر بدون اعوجاج از هر زاویه‌ای را فراهم می‌کند. این فناوری با افزودن لایه کوانتوم دات، روشنایی بیشتر و کیفیت تصویری زنده‌تری از OLEDهای معمولی ارائه می‌دهد و با پوشش رنگی وسیع و نسبت کنتراست ۱/۵ میلیون به ۱، تجربه‌ای بی‌نقص برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا ایجاد می‌کند.

فناوری QD-OLED با ترکیب ویژگی‌های برجسته OLED در نمایش رنگ مشکی عمیق و مزایای نوری کوانتوم دات

سامسونگ دیسپلی اعلام کرده است که لوگو جدید را به ثبت تجاری خواهد رساند تا مصرف‌کنندگان بتوانند به‌راحتی محصولات مجهز به پنل‌های QD-OLED این شرکت را شناسایی کنند. درحال‌حاضر، برندهای مطرحی همچون ایسوس، MSI، سونی و اچ‌پی از پنل‌های QD-OLED سامسونگ در مانیتورها و نمایشگرهای پرچم‌دار خود استفاده می‌کنند. برخی نمونه‌های برجسته شامل مانیتورهای گیمینگ 4K با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز از شرکت‌های MSI و ایسوس هستند.

همچنین، سامسونگ برنامه‌ریزی کرده است که برای ترویج هویت برند جدید خود، به‌طور گسترده‌ با مشتریان جهانی همکاری و لوگو تازه را در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی معرفی کند.

نوشته سامسونگ با معرفی لوگو جدید، هویت برند QD-OLED خود را به‌روزرسانی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow