سامسونگ با معرفی لوگو جدید، هویت برند QD-OLED خود را بهروزرسانی کرد
سامسونگ دیسپلی بهتازگی هویت بصری برند پنلهای QD-OLED خود را بهروزرسانی و لوگو جدیدی با حرف «Q» آبیرنگ معرفی کرده است. به گزارش تکناک، سامسونگ دیسپلی امروز از بهروزرسانی هویت برند محصولات QD-OLED خود خبر داد. این اقدام با هدف تثبیت جایگاه سامسونگ در بازار QD-OLED و ایجاد تمایز بیشتر میان محصولات این شرکت و […] نوشته سامسونگ با معرفی لوگو جدید، هویت برند QD-OLED خود را بهروزرسانی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

سامسونگ دیسپلی بهتازگی هویت بصری برند پنلهای QD-OLED خود را بهروزرسانی و لوگو جدیدی با حرف «Q» آبیرنگ معرفی کرده است.
به گزارش تکناک، سامسونگ دیسپلی امروز از بهروزرسانی هویت برند محصولات QD-OLED خود خبر داد. این اقدام با هدف تثبیت جایگاه سامسونگ در بازار QD-OLED و ایجاد تمایز بیشتر میان محصولات این شرکت و سایر رقبا انجام شده است. اکنون این شرکت برای تقویت هویت برند خود و نمایش کیفیت منحصربهفرد محصولاتش، لوگو QD-OLED را با حرف «Q» بزرگ به رنگ آبی و افکت گرادینت ملایم بهروزرسانی کرده است.
سامسونگ که از سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را در بخش QD-OLED آغاز کرده، در سالهای اخیر موفق شده است با ثبت فروش بیش از یکمیلیون دستگاه در سال ۲۰۲۴، بیشترین سهم بازار را در اختیار بگیرد.

براساس اعلام سامسونگ، رنگ آبی این لوگو نماد فناوری OLED آبی بوده و افکت گرادینت نشاندهنده طیف رنگی گستردهای است که فناوری QD-OLED ارائه میدهد. سامسونگ تأکید کرده است که این بهروزرسانی هویت برند کیفیت بینظیر تصویر در نمایشگرهای QD-OLED را برجسته و ارتباط مؤثرتری میان این فناوری و مصرفکنندگان برقرار میکند.
Wccftech مینویسد که فناوری QD-OLED با ترکیب ویژگیهای اصلی OLED در نمایش رنگ مشکی عمیق و مزایای نوری کوانتوم دات، امکان تولید رنگهای غنیتر و تماشای تصاویر بدون اعوجاج از هر زاویهای را فراهم میکند. این فناوری با افزودن لایه کوانتوم دات، روشنایی بیشتر و کیفیت تصویری زندهتری از OLEDهای معمولی ارائه میدهد و با پوشش رنگی وسیع و نسبت کنتراست ۱/۵ میلیون به ۱، تجربهای بینقص برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا ایجاد میکند.

سامسونگ دیسپلی اعلام کرده است که لوگو جدید را به ثبت تجاری خواهد رساند تا مصرفکنندگان بتوانند بهراحتی محصولات مجهز به پنلهای QD-OLED این شرکت را شناسایی کنند. درحالحاضر، برندهای مطرحی همچون ایسوس، MSI، سونی و اچپی از پنلهای QD-OLED سامسونگ در مانیتورها و نمایشگرهای پرچمدار خود استفاده میکنند. برخی نمونههای برجسته شامل مانیتورهای گیمینگ 4K با نرخ تازهسازی ۲۴۰ هرتز از شرکتهای MSI و ایسوس هستند.
همچنین، سامسونگ برنامهریزی کرده است که برای ترویج هویت برند جدید خود، بهطور گسترده با مشتریان جهانی همکاری و لوگو تازه را در نمایشگاههای معتبر بینالمللی معرفی کند.
نوشته سامسونگ با معرفی لوگو جدید، هویت برند QD-OLED خود را بهروزرسانی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.
واکنش شما چیست؟






