سامسونگ به دنبال به روزرسانی بزرگ در سری تبلت‌های گلکسی تب S10 

شرکت سامسونگ به تازگی نشانه‌هایی از تغییرات گسترده در استراتژی تولید تبلت‌های پرچمدار خود ارائه داده است. مشاهده‌ی مدل‌های Galaxy Tab S10 Plus و S10 Ultra در وب‌سایت صدور گواهینامه‌ی ۳C نشان می‌دهد که این دو محصول در مراحل پایانی تولید قرار دارند و به زودی روانه‌ی بازار خواهند شد. گواهینامه‌ی ۳C تایید می‌کند که این […] منبع خبر سامسونگ به دنبال به روزرسانی بزرگ در سری تبلت‌های گلکسی تب S10  پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۳۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  3
سامسونگ به دنبال به روزرسانی بزرگ در سری تبلت‌های گلکسی تب S10 

شرکت سامسونگ به تازگی نشانه‌هایی از تغییرات گسترده در استراتژی تولید تبلت‌های پرچمدار خود ارائه داده است. مشاهده‌ی مدل‌های Galaxy Tab S10 Plus و S10 Ultra در وب‌سایت صدور گواهینامه‌ی ۳C نشان می‌دهد که این دو محصول در مراحل پایانی تولید قرار دارند و به زودی روانه‌ی بازار خواهند شد. گواهینامه‌ی ۳C تایید می‌کند که این تبلت‌ها همچنان از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد، اما جزئیات فنی بیشتری در این مورد منتشر نشده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نکته‌ی قابل توجه این است که مدل ۱۱ اینچی Galaxy Tab S10 در هیچ یک از شایعات و اطلاعات منتشر شده تاکنون دیده نشده است. این امر گمانه‌زنی‌ها در مورد توقف تولید این مدل را تقویت می‌کند. سامسونگ اخیراً از گوشی‌های هوشمند تاشو جدید و حلقه هوشمند Galaxy Ring رونمایی کرده است. با این حال، سری پرچمدار Galaxy Tab S10 در این رویداد حضور نداشت. این شرکت پس از آن اعلام کرد که سری Tab S10 در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که این تبلت‌ها در ماه اکتبر روانه‌ی بازار شوند و مشاهده‌ی آن‌ها در وب‌سایت صدور گواهینامه‌ی ۳C نیز این احتمال را تقویت می‌کند.

وب‌سایت تخصصی MySmartPrice دو مدل Galaxy Tab S10 Plus با شماره مدل SM-X820 و Galaxy Tab S10 Ultra با شماره مدل SM-X926C را شناسایی کرده است. این وب‌سایت همچنین تایید کرده است که این دو مدل از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد. یکی از مهم‌ترین تغییرات احتمالی در سری جدید تبلت‌های گلکسی تب S10، استفاده از تراشه MediaTek Dimensity 9300 Plus به جای تراشه‌های Snapdragon 8 است که در نسل‌های قبلی این سری استفاده می‌شد. این تغییر نشان می‌دهد که سامسونگ در پی تنوع‌بخشی به تامین‌کنندگان تراشه‌های خود است. در حال حاضر، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد مشخصات فنی نسل جدید تبلت‌های گلکسی تب S10 و همچنین تایید یا تکذیب شایعات مربوط به توقف تولید مدل ۱۱ اینچی، باید منتظر اعلام رسمی شرکت سامسونگ باشیم.

برای مشاهده دیگر تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر سامسونگ به دنبال به روزرسانی بزرگ در سری تبلت‌های گلکسی تب S10  پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow