سامسونگ به دنبال رونمایی از دو محصول جدید است

بر اساس پیش‌بینی‌ها، شرکت سامسونگ قرار است برخلاف انتظار، دو محصول جدید را در رویداد رونمایی ماه اکتبر به جای تبلت Galaxy tab S10 روانه بازار کند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، در حالی که مشتاقان سامسونگ شمارش معکوس را برای رونمایی از تبلت پرچمدار این شرکت آغاز کرده بودند، اما تصاویر منتشرشده اخیر خبر... نوشته سامسونگ به دنبال رونمایی از دو محصول جدید است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
سامسونگ به دنبال رونمایی از دو محصول جدید است

بر اساس پیش‌بینی‌ها، شرکت سامسونگ قرار است برخلاف انتظار، دو محصول جدید را در رویداد رونمایی ماه اکتبر به جای تبلت Galaxy tab S10 روانه بازار کند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، در حالی که مشتاقان سامسونگ شمارش معکوس را برای رونمایی از تبلت پرچمدار این شرکت آغاز کرده بودند، اما تصاویر منتشرشده اخیر خبر از روی کار آمدن دو محصول جدید با نام‌های +Galaxy Tab S10 و Galaxy Tab S10 Ultra دارد.

به تازگی، نسخه Wi-Fi سامسونگ +Galaxy Tab S10 گواهی ایمنی کره (SafetyKorea) را دریافت کرد، که نشان‌دهنده‌ نزدیک بودن زمان عرضه آن بود.

تصاویر لو رفته‌ اخیر که توسط Android Headlines به اشتراک گذاشته شده است، تبلت‌های پرچمدار بعدی سامسونگ را با همان طراحی اصلی تبلت‌های قبلی در این خط تولید نشان می‌دهد.

گفته می‌شود +Galaxy Tab S10 دارای بریدگی (notch) نیست، در حالی که Tab S10 Ultra بریدگی دارد.

تبلت +Galaxy Tab S10 به رنگ نقره‌ای و Galaxy Tab S10 Ultra به رنگ گرافیت نمایش داده شده است.

سامسونگ از دو محصول جدید رونمایی خواهد کرد

در این میان نکته‌ مهم آن است که در هیچ یک از خبرهای منتشر شده، صحبتی از Galaxy Tab S10 به میان نیامده است.

این موضوع مشخص می‌کند که خط تولید امسال تنها شامل +Galaxy Tab S10 و Tab S10 Ultra خواهد بود.

شرکت سامسونگ ممکن است این تصمیم را برای حذف مدل اولیه از خط تولید گرفته باشد تا مشتریان خود را به گزینه‌های ارزان‌تر موجود مانند Galaxy Tab A و Galaxy Tab S9 FE که سال گذشته عرضه کرده بود، هدایت کند.

پیش‌تر، نسخه آمریکایی +Galaxy Tab S10 در سایت Geekbench دیده شد، که نشان می‌داد این تبلت توسط یک تراشه +MediaTek Dimensity 9300 پشتیبانی می‌شود.

تبلت +Tab S10 با 12 گیگابایت رم، جفت شده است و شامل پردازنده گرافیکی Immortalis-G720 MC12 با پشتیبانی از بازی HDR و ردیابی پرتو است.

انتظار می‌رود هر دو تبلت Galaxy Tab S10 با سیستم عامل Android 14 از جعبه خارج شوند.

در تصاویر لو رفته از Galaxy Tab S10 Ultra، می‌توان مشاهده کرد که این گوشی دارای دوربین دوگانه در جلو است.

انتظار می‌رود Tab S10 Ultra دارای نمایشگر OLED و قلم (S-Pen) باشد و گزینه‌های ذخیره‌سازی را همانند Galaxy Tab S9 Ultra سال پیش حفظ کند.

 

نوشته سامسونگ به دنبال رونمایی از دو محصول جدید است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow