سامسونگ گلکسی تب A9+ نسخه کودکان را با کاور پفی رونمایی کرد

سامسونگ تبلت جدید گلکسی تب A9+ نسخه کودکان را معرفی کرد. این مدل جدید با کاور نرم و پفی طراحی شده است که از آن دربرابر ضربه و آسیب محافظت می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، پس از عرضه‌ی تبلت گلکسی تب A9+در اوایل سال جاری، سامسونگ اکنون نسخه‌ی ویژه‌ی کودکان آن را معرفی کرده است که با... نوشته سامسونگ گلکسی تب A9+ نسخه کودکان را با کاور پفی رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
سامسونگ گلکسی تب A9+ نسخه کودکان را با کاور پفی رونمایی کرد

سامسونگ تبلت جدید گلکسی تب A9+ نسخه کودکان را معرفی کرد. این مدل جدید با کاور نرم و پفی طراحی شده است که از آن دربرابر ضربه و آسیب محافظت می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، پس از عرضه‌ی تبلت گلکسی تب A9+در اوایل سال جاری، سامسونگ اکنون نسخه‌ی ویژه‌ی کودکان آن را معرفی کرده است که با طراحی محافظتی و نرم‌افزار بهبود‌یافته، به والدین اطمینان‌خاطر بیشتری برای دادن تبلت به فرزندانشان می‌دهد.

9to5google می‌نویسد گلکسی تب A9+ نسخه کودکان که از امروز دردسترس قرار دارد، در اصل همان تبلتی محسوب می‌شود که چند ماه پیش روانه‌ی بازار شده است. این تبلت به صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام، ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است.

این نسخه‌ی جدید با قاب و کاور پفی محافظ همراه است. این کاور از مواد انعطاف‌پذیر و سبک و مقاوم دربرابر ضربه ساخته شده است و همراه با تبلت عرضه می‌شود. این کاور پفی در رنگ‌های زرد و قرمز و آبی موجود است. درصورت داشتن نسخه‌ی اصلی گلکسی تب A9+‌، می‌توانید آن را با قیمت ۳۴/۹۹ دلار جداگانه تهیه کنید. گلکسی تب A9+ نسخه کودکان با کاور پفی گلکسی تب A9+ نسخه کودکان با کاور پفی گلکسی تب A9+ نسخه کودکان با کاور پفی گلکسی تب A9+ نسخه کودکان با کاور پفی

علاوه‌بر‌این، گلکسی تب A9+ نسخه کودکان با سه قلم استایلوس Crayo-Pen در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود که می‌توان آن‌ها را در داخل کاور قرار داد یا به آن متصل کرد تا از گم‌شدنش جلوگیری شود.

با‌این‌حال، تفاوت اصلی در اینجا اپلیکیشن Samsung Kids است که از همان ابتدا روی تبلت نصب شده است. این اپلیکیشن به والدین اجازه می‌دهد تا دستورالعمل‌های ایمنی ازجمله محدودیت زمان صفحه‌نمایش و محدودیت برنامه را روی تبلت تنظیم کنند. این برنامه را می‌توان روی نسخه‌ی اصلی گلکسی تب A9+ و سایر تبلت‌های گلکسی نیز نصب کرد.

سامسونگ گلکسی تب A9+ نسخه کودکان را با قیمت ۲۶۹ دلار عرضه می‌کند که ۵۰ دلار گران‌تر از نسخه‌ی معمولی است. این تبلت از امروز در وب‌سایت سامسونگ و آمازون و بست بای (Best Buy) در‌دسترس است. مدل 5G آن نیز به‌زودی به‌واسطه اپراتور Verizon عرضه خواهد شد.

نوشته سامسونگ گلکسی تب A9+ نسخه کودکان را با کاور پفی رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow