سامسونگ گلکسی رینگ را در دو اندازه جدید عرضه می‌کند

سامسونگ به‌درخواست کاربران قصد دارد حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ (Galaxy Ring) را در دو اندازه‌ی جدید ۱۴ و ۱۵ عرضه کند. به‌گزارش تک‌ناک، با گذشت چند ماه از معرفی گلکسی رینگ، این حلقه‌ی هوشمند به یکی از پوشیدنی‌های پرفروش‌ سامسونگ تبدیل شده است. از زمان رونمایی، Galaxy Ring به‌دلیل تقاضای زیاد، حتی پیش از عرضه‌ی […] نوشته سامسونگ گلکسی رینگ را در دو اندازه جدید عرضه می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
سامسونگ گلکسی رینگ را در دو اندازه جدید عرضه می‌کند

سامسونگ به‌درخواست کاربران قصد دارد حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ (Galaxy Ring) را در دو اندازه‌ی جدید ۱۴ و ۱۵ عرضه کند.

به‌گزارش تک‌ناک، با گذشت چند ماه از معرفی گلکسی رینگ، این حلقه‌ی هوشمند به یکی از پوشیدنی‌های پرفروش‌ سامسونگ تبدیل شده است. از زمان رونمایی، Galaxy Ring به‌دلیل تقاضای زیاد، حتی پیش از عرضه‌ی رسمی نیز فروخته شد. اکنون به‌نظر می‌رسد سامسونگ به‌سرعت با این تقاضا مطابقت پیدا کرده است؛ چرا‌که گزارش‌های جدید حاکی از ارائه‌ی اندازه‌های جدید این محصول هستند.

طبق اطلاعاتی که یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی ایکس به نام Max Jambor منتشر کرده است، سامسونگ قصد دارد اندازه‌های جدیدی برای گلکسی رینگ معرفی کند. او با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی X اعلام کرد که این حلقه‌ی هوشمند در هفته‌های آینده با اندازه‌های ۱۴ و ۱۵ عرضه خواهد شد. تا‌کنون، گلکسی رینگ در اندازه‌های ۵ تا ۱۳ در‌دسترس بود؛ اما این تغییر برای کاربرانی با انگشتان بزرگ‌تر، خبر خوشی به‌شمار می‌رود.

اگرچه Max Jambor اطلاعاتی درباره‌ی اندازه‌های جدید منتشر کرده است، هنوز سامسونگ رسماً این موضوع را تأیید و تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی اندازه‌های ۱۴ و ۱۵ اعلام نکرده است. باوجوداین‌، انتظار می‌رود که این اندازه‌های جدید هم‌زمان با عرضه‌ی محصولات دیگری مانند تبلت گلکسی تب S10 و گوشی گلکسی S24 FE در‌دسترس قرار گیرند. این موضوع همچنان در حد شایعه است و باید منتظر تأیید رسمی سامسونگ باشیم.

Galaxy Ring به‌دلیل ویژگی‌های سلامت‌محور و اندازه‌ی کوچک خود، توانسته است محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کند. این حلقه‌ی هوشمند یکی از گجت‌های پرکاربرد سامسونگ برای پایش وضعیت سلامت فردی است و به‌دلیل نیازنداشتن به اشتراک ماهانه، گزینه‌ای جذاب برای افرادی است که به‌دنبال گجت پوشیدنی مقرون‌به‌صرفه هستند.

با‌توجه‌به اینکه سامسونگ در حال گسترش بازارهای خود و اضافه‌کردن اندازه‌های جدید به خط تولید Galaxy Ring است، به‌نظر می‌رسد این شرکت در آینده نیز به موفقیت‌های بیشتری دست خواهد یافت. گلکسی رینگ به‌عنوان یکی از محصولات اصلی سامسونگ در بازار پوشیدنی‌های سلامت‌محور، نقش مهمی در رقابت با سایر شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های پوشیدنی ایفا خواهد کرد.

نوشته سامسونگ گلکسی رینگ را در دو اندازه جدید عرضه می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow