سامسونگ گوشی رول شونده را با نوآوری در طراحی معرفی می‌کند

بر اساس گزارش‌های اخیر، شرکت سامسونگ قصد دارد در سال 2025 نخستین گوشی هوشمند رول شونده خود را روانه بازار کند. این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر توسعه چنین محصولی توسط سامسونگ به گوش می‌رسید. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، طبق اطلاعات منتشر شده […] منبع خبر سامسونگ گوشی رول شونده را با نوآوری در طراحی معرفی می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  4
سامسونگ گوشی رول شونده را با نوآوری در طراحی معرفی می‌کند

بر اساس گزارش‌های اخیر، شرکت سامسونگ قصد دارد در سال 2025 نخستین گوشی هوشمند رول شونده خود را روانه بازار کند. این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر توسعه چنین محصولی توسط سامسونگ به گوش می‌رسید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، طبق اطلاعات منتشر شده در وبسایت TheElec، این گوشی هوشمند به نمایشگری با ابعاد چشمگیر 12.4 اینچی مجهز خواهد بود که قابلیت جمع شدن را دارد. برای مقایسه، گوشی هوشمند تاشو هواوی Mate XT Ultimate دارای نمایشگری با ابعاد 10.2 اینچی است. یکی دیگر از ویژگی‌های مورد انتظار این گوشی، استفاده از فناوری دوربین زیر نمایشگر است. سامسونگ پیش‌تر در گوشی‌های تاشو سری Galaxy Z Fold از این فناوری برای دوربین سلفی استفاده کرده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که در گوشی رول شونده، چند دوربین از این فناوری بهره خواهند برد.

گفتنی است که سامسونگ در گذشته نیز روی توسعه گوشی‌های هوشمند سه تاشو کار کرده بود و حتی نمونه اولیه‌ای از آن را رونمایی کرده بود. اما به دلایلی این پروژه به مرحله تولید انبوه نرسید. در مقابل، هواوی موفق شد نخستین گوشی هوشمند سه تاشو خود را با نام Mate XT Ultimate روانه بازار کند. اما چرا سامسونگ با وجود شروع زودتر در این حوزه، نتوانست به موفقیت هواوی دست یابد؟ به گفته منابع آگاه، تمرکز اخیر بخش موبایل سامسونگ بر کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری، یکی از دلایل اصلی این امر بوده است. به عنوان مثال، سامسونگ تصمیم گرفته است از سال جاری تولید محصولات نمونه برای فروشگاه‌های عمومی را متوقف کند.

در مجموع، می‌توان گفت که سامسونگ با ورود به بازار گوشی‌های هوشمند رول شونده، قصد دارد تحولی بزرگ در صنعت موبایل ایجاد کند. با این حال، موفقیت این محصول به عوامل مختلفی از جمله قیمت، طراحی و ویژگی‌های آن بستگی خواهد داشت.
برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر سامسونگ گوشی رول شونده را با نوآوری در طراحی معرفی می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow