سامسونگ ۲۲ میلیون دستگاه گلکسی S25 تولید خواهد کرد

سامسونگ قصد دارد تا اواسط سال آینده میلادی، ۲۲ میلیون دستگاه گلکسی S25 تولید و نسخه FE آن را با طراحی جدیدی روانه بازار کند. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ در حال آماده‌سازی خود برای تولید ۲۲ میلیون دستگاه از سری گلکسی S25 تا اواسط سال ۲۰۲۵ است. بخش‌هایی از قطعات سری جدید این گوشی‌ها از هم‌اکنون […] نوشته سامسونگ ۲۲ میلیون دستگاه گلکسی S25 تولید خواهد کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۰ مهر , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  1
سامسونگ ۲۲ میلیون دستگاه گلکسی S25 تولید خواهد کرد

سامسونگ قصد دارد تا اواسط سال آینده میلادی، ۲۲ میلیون دستگاه گلکسی S25 تولید و نسخه FE آن را با طراحی جدیدی روانه بازار کند.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ در حال آماده‌سازی خود برای تولید ۲۲ میلیون دستگاه از سری گلکسی S25 تا اواسط سال ۲۰۲۵ است. بخش‌هایی از قطعات سری جدید این گوشی‌ها از هم‌اکنون وارد تولید انبوه شده‌اند. این اطلاعات را یکی از شرکای بزرگ سامسونگ در زمینه تأمین قطعات ارائه داده است که پیش‌بینی تولید را مستقیماً از سامسونگ دریافت کرده است.

جزئیات برنامه تولید سامسونگ برای گلکسی S25

به‌نقل از نئووین، سامسونگ قصد دارد ۶ میلیون دستگاه از مدل استاندارد Galaxy S25 و ۴ میلیون دستگاه از مدل Galaxy S25 Plus و ۱۱ میلیون دستگاه از مدل پرچم‌دار Galaxy S25 Ultra تولید کند. این برنامه‌ریزی برای تولید نشان می‌دهد که گلکسی S25 اولترا تقریباً نیمی از حجم تولید سری S25 را به خود اختصاص خواهد داد. این تصمیم به‌دلیل ارتقاهای درخورتوجهی اتخاذ شده که سامسونگ برای مدل اولترا در نظر گرفته است.

ارتقاهای پیش‌بینی‌شده برای گلکسی S25 اولترا

مدل Galaxy S25 Ultra قرار است با ارتقاهای مهمی در زمینه صفحه‌نمایش و دوربین همراه باشد. طبق شایعات منتشر‌شده، این گوشی فقط با پردازنده اسنپدراگون عرضه و طراحی آن نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد. به‌طور خاص، گوشه‌های تیز طراحی فعلی مدل Galaxy S24 Ultra جای خود را به گوشه‌های گردتری در گلکسی S25 اولترا خواهند داد.

مدل گلکسی S25 اولترا قرار است با ارتقاهای مهمی در زمینه نمایشگر و دوربین همراه باشد

مشخصات مدل‌های مختلف گلکسی S25

سری گلکسی S25 نیز مانند نسل‌های پیشین شامل سه مدل خواهد بود: Galaxy S25 با نمایشگر ۶/۲ اینچی و Galaxy S25 Plus با نمایشگر ۶/۷ اینچی و Galaxy S25 Ultra با نمایشگر ۶/۹ اینچی. به‌تازگی تصاویری از محافظ‌های صفحه‌نمایش این مدل‌ها لو رفته است که تفاوت اندازه صفحه‌های نمایش در هر‌یک از این مدل‌ها را به‌خوبی نشان می‌دهد.

احتمال استفاده از چیپست مدیاتک در برخی مدل‌ها

یکی از نکات جالب استفاده از پردازنده دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک در مدل‌های Galaxy S25 و Galaxy S25 Plus است. این موضوع در حالی مطرح می‌شود که سامسونگ به‌دلیل مشکلات تولیدی، تصمیم گرفته است تا از پردازنده اگزینوس ۲۵۰۰ در این سری استفاده نکند. هنوز سامسونگ این شایعات را تأیید نکرده است است؛ ازاین‌رو، باید منتظر اطلاعات بیشتری باشیم.

تولید Galaxy S25 FE با ظاهری جدید

سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای معرفی نسخه باریک‌تر گلکسی S25 FE در سال آینده است. این نسخه که به‌عنوان Fan Edition (FE) شناخته می‌شود، احتمالاً با ضخامت کمتر و ارتقاهایی در بخش دوربین همراه خواهد بود. نسخه فعلی گلکسی S24 FE که اخیراً عرضه شده، با بهبودهای چشمگیری درمقایسه‌با مدل قبلی خود مواجه بود. حالا سامسونگ قصد دارد با کاهش ضخامت و ارتقای حسگرهای دوربین، تغییرات بیشتری در نسخه سال آینده ایجاد کند.

نوشته سامسونگ ۲۲ میلیون دستگاه گلکسی S25 تولید خواهد کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow