سامیانگ لنز پرایم Remaster Slim را با فاصله کانونی متغیر معرفی کرد

سامیانگ لنز پرایم جدیدی به نام Remaster Slim معرفی کرده که به عکاسان اجازه می‌دهد تا با تعویض عناصر نوری داخل آن، فاصله‌ی کانونی را تغییر دهند. به‌گزارش تک‌ناک، سامیانگ با هدف سبک‌ترکردن کیف دوربین‌ها لنز پرایم جدیدی طراحی کرده است که به عکاسان اجازه می‌دهد تا تنها با تعویض عناصر نوری داخل آن، فاصله‌ی... نوشته سامیانگ لنز پرایم Remaster Slim را با فاصله کانونی متغیر معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
سامیانگ لنز پرایم Remaster Slim را با فاصله کانونی متغیر معرفی کرد

سامیانگ لنز پرایم جدیدی به نام Remaster Slim معرفی کرده که به عکاسان اجازه می‌دهد تا با تعویض عناصر نوری داخل آن، فاصله‌ی کانونی را تغییر دهند.

به‌گزارش تک‌ناک، سامیانگ با هدف سبک‌ترکردن کیف دوربین‌ها لنز پرایم جدیدی طراحی کرده است که به عکاسان اجازه می‌دهد تا تنها با تعویض عناصر نوری داخل آن، فاصله‌ی کانونی را بدون نیاز به تعویض کامل لنز تغییر دهند.

لنزهای پرایم به‌دلیل طراحی ساده‌ترشان، معمولاً تصاویر واضح‌تر و با عمق میدان کمتری ارائه می‌دهند. باوجوداین، عکاسان برای تغییر فاصله‌ی کانونی مجبورند یا به سوژه نزدیک‌تر یا از آن دورتر شوند یا چندین لنز با خود حمل کنند. این موضوع باعث افزایش هزینه و وزن تجهیزات می‌شود. لنز Remaster Slim سامیانگ با ضخامت تنها ۰/۸ اینچ، راه‌حلی برای این مشکل است.

عناصر نوری در Remaster Slim در پایه‌ی مغناطیسی کوچک‌تری قرار دارند که می‌توان آن را به‌راحتی از مرکز لنز خارج کرد. طبق گفته‌ی DIY Photography، سامیانگ سه درج با فاصله‌های کانونی ۲۱ میلی‌متر (دیافراگم f/2.8) و ۲۸ میلی‌متر (دیافراگم f/3.5) و ۳۲ میلی‌متر (دیافراگم f/3.5) ارائه خواهد داد که درج ۳۲ میلی‌متری برای عکاسی پرتره‌ی نزدیک بسیار مناسب است.

سام‌یانگ (Samyang) لنز پرایم جدیدی را معرفی کرده است

لنز Remaster Slim سامیانگ چگونه کار می‌کند؟

ورج می‌نویسد که این سیستم سه‌درجی درمقایسه‌با مجموعه سه لنز پرایم کامل، فضای بسیار کمتری در کیف دوربین اشغال می‌کند. بااین‌حال، کاهش ابعاد و وزن لنز ممکن است بر کیفیت تصویر و برخی از ویژگی‌های نوری تأثیر بگذارد.

شرکت سامیانگ می‌گوید این لنز حساسیت آنالوگ واقعی را ارائه می‌دهد که کاملاً متفاوت از تصاویر گوشی‌های هوشمند است که با فناوری دیجیتال ایجاد می‌شوند. شرکت مذکور در ساخت لنز جدیدش از دوربین‌های فیلم‌برداری افسانه‌ای P&S الهام گرفته است.

اگرچه لنز Remaster Slim مزایای زیادی دارد، سامیانگ به این نکته اشاره کرده که لنز مذکور ممکن است تصاویر نرم‌تری از لنزهای پرایم جدید با دیافراگم‌های بازتر (مانند f/1.4) تولید کند. این موضوع به‌دلیل طراحی ماژولار و اولویت‌دادن به حجم و وزن کمتر است. این نرمی تصویر می‌تواند برای آن دسته از عکاسانی جذاب باشد که به‌دنبال حس آنالوگ و عکس‌های طبیعی‌تر هستند.

لنز Remaster Slim سامیانگ به‌طور انحصاری با سیستم لنز E-mount سونی سازگاری دارد و در ابتدا با درج ۳۲ میلی‌متری و قیمت ۳۰۸,۰۰۰ وون (حدود ۲۲۹ دلار آمریکا) در کره‌جنوبی برای پیش‌فروش عرضه شد. این پیش‌فروش با استقبال چشمگیری روبه‌رو شد و به‌سرعت به‌پایان رسید. ارسال سفارش‌ها از اوایل سپتامبر آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود این لنز از اوایل اکتبر به‌طور گسترده‌تری در بازار کره‌جنوبی در‌دسترس باشد. هنوز اطلاعاتی از عرضه‌ی این لنز در سایر بازارها منتشر نشده است.

نوشته سامیانگ لنز پرایم Remaster Slim را با فاصله کانونی متغیر معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow