سقوط آزاد توکن همستر کامبت همزمان با فهرست‌شدن در صرافی‌های رمزارزی

همزمان با فهرست‌شدن توکن همستر کامبت در صرافی‌های معتبری همچون بایننس، بهای آن در بحبوحه نارضایتی کاربران از کم‌وکیف توزیع ایردراپ آن با افت شدید مواجه شد. به‌گزارش تک‌ناک، همستر کامبت، بازی پرطرفدار کلیکی این روزها سرانجام از فهرست‌شدن توکن خود در بسیاری از صرافی‌های پرآوازه رمزارزی خبر داد. بااین‌حال، این بازی مبتنی‌بر تلگرام به‌دلیل […] نوشته سقوط آزاد توکن همستر کامبت همزمان با فهرست‌شدن در صرافی‌های رمزارزی اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۸ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  0
سقوط آزاد توکن همستر کامبت همزمان با فهرست‌شدن در صرافی‌های رمزارزی

همزمان با فهرست‌شدن توکن همستر کامبت در صرافی‌های معتبری همچون بایننس، بهای آن در بحبوحه نارضایتی کاربران از کم‌وکیف توزیع ایردراپ آن با افت شدید مواجه شد.

به‌گزارش تک‌ناک، همستر کامبت، بازی پرطرفدار کلیکی این روزها سرانجام از فهرست‌شدن توکن خود در بسیاری از صرافی‌های پرآوازه رمزارزی خبر داد. بااین‌حال، این بازی مبتنی‌بر تلگرام به‌دلیل آنچه نارضایتی کاربران از توزیع ایردراپ خود خوانده شده، بخش چشم‌گیری از کاربران خود را از دست داده و با سقوط آزاد بهای توکن خود دست‌وپنجه نرم می‌کند.

به‌نقل از کوین‌تلگراف، چندی پیش، حساب رسمی همستر کامبت در شبکه اجتماعی ایکس از به‌صدا درآمدن زنگ آغاز معاملات توکن بومی این بازی در صرافی بایننس خبر داد. پیش‌تر نیز ایردراپ این پروژه برگزار و به حساب هر یک از کاربرن آن تعدادی توکن واریز شده بود.

داده‌های کوین‌گکو نشان می‌دهد که بهای رمزارز HMSTR، توکن بومی همستر کامبت، در عرض تنها یک ساعت پس از فهرست‌شدن با افتی دست‌کم ۱۰ درصدی روبه‌رو شده است. داده‌های برگرفته از بازار نیز نشان می‌دهد که ارزش توکن همستر کامبت طی شبانه‌روز گذشته با ۳۰ درصد کاهش مواجه شده و از ۰.۰۱۲ به ۰.۰۰۸۷ دلار رسیده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که توکن همستر کامبت علاوه‌بر بایننس در دیگر صرافی‌های خوش‌نام همچون کوکوین، بای‌بیت، اوکی‌اکس و هش‌کی فهرست شده است.

چندی پس از اعلام اولیه درج نماد همستر کامبت در تابلوی معاملاتی بایننس، این صرافی از آغاز معاملات آتی این توکن در پلتفرم خود خبر داد. گفتنی است که صرافی بایننس پیش‌تر توکن HMSTR را به برنامه کسب درآمد خود موسوم به «بایننس سوپر ارن» افزوده بود.

این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا با سپرده‌گذاری یا قفل‌کردن دارایی‌های رمزارزی خود در قالب دوره‌های هفتگی، ماهانه یا سالانه سود به دست بیاورند.

نوشته سقوط آزاد توکن همستر کامبت همزمان با فهرست‌شدن در صرافی‌های رمزارزی اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow