سهم بازار ۲۳ درصدی تپسی از ۸ شهر برتر ایران
به گفته مدیرعامل تپسی، سهم بازار این شرکت در بخش تاکسیهای آنلاین قطعا بیشتر از ۸ درصد است. مصطفی سیدحسینی همچنین اذعان داشت که سهم بازار تپسی در ۸ شهر برتر کشور بیش از ۲۳ درصد است. این ۸ شهر بیش از ۷۵ درصد از کل سفرهای تاکسیهای آنلاین را شامل میشوند. در جریان نشست …
به گفته مدیرعامل تپسی، سهم بازار این شرکت در بخش تاکسیهای آنلاین قطعا بیشتر از ۸ درصد است. مصطفی سیدحسینی همچنین اذعان داشت که سهم بازار تپسی در ۸ شهر برتر کشور بیش از ۲۳ درصد است. این ۸ شهر بیش از ۷۵ درصد از کل سفرهای تاکسیهای آنلاین را شامل میشوند.
در جریان نشست خبری روز گذشته شرکت تپسی، مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل تپسی به ارائه آمارهایی از عملکرد تپسی طی ۸ ماه ابتدایی سال جاری و مقایسه آن با سال گذشته پرداخت. به گفته سیدحسینی درآمد ماهانه سرویس تاکسی تپسی در آبان امسال و در مقایسه با سال گذشته ۱۳۱ درصد رشد داشته و به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است. او اذعان داشت این رشد اگر فقط از طریق تورم بود٬ امروز نهایتا ۲۰ درصد رشد میکردیم.
سیدحسینی همچنین اعلام کرد که بررسیهای تپسی نشان میدهد که ماهانه بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون سفر توسط دو تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی صورت میگیرد که از این تعداد سفر حدود ۳۰ درصد آن در تهران اتفاق میافتد.
سهم بازار ۸ درصدی تپسی کاملا غلط است
مدیرعامل تپسی در خصوص سهم بازار این شرکت از بازار تاکسیهای آنلاین گفت: «اینکه رقیب ما میگوید تپسی ۸ درصد سهم بازار دارد، کاملا غلط است. سهم تپسی از بازار تاکسی آنلاین در ۸ شهر اول بالغ بر ۲۳ درصد است و در شهر مشهد بیش از ۳۰ درصد است. در تهران حداقل ۲۶ درصد، در قم، اصفهان و کرج هم تقریبا ۲۰ درصد است. این ۸ شهر حدود ۷۰ درصد از سفرهای کل کشور را شامل میشوند.»
تپسی شاپ؛ فعلا در تهران
همچنین مدیرعامل تپسی در این نشست خبری به بررسی وضعیت دیگر زیرمجموعههای سوپراپلیکیشن تپسی و آینده آنها نیز پرداخت.
سیدحسینی در خصوص وضعیت تپسی شاپ گفت: «تپسی شاپ در آینده به پلتفرمی برای خرید از فروشگاهها و برندهای معتبر و مشهور تبدیل خواهد شد. این چیزی است که تپسی در کسبوکار خود دنبال میکند. تپسی شاپ فعلا در تهران سرویس میدهد.»
تپسی دکتر؛ تمرکز بر سفارش آنلاین دارو
مدیرعامل تپسی درباره آخرین وضعیت تپسی دکتر اذعان کرد: «هدف ما این است که تا پایان پاییز سرویس تپسی دکتر را عرضه کنیم و در ادامه سراغ توسعه آن برویم. تمرکز اولیه روی زیرساخت آنلاین سفارش دارو است که خرید دارو از طریق اپلیکیشن امکان پذیر میشود که از جمله این داروها میتوان به داروهای خاص و مکملهای ورزشی اشاره کرد. در کل تپسی دکتر مراحل پایان عرضه را پشت سر میگذارد.»
تپسیگاراژ؛ همچنان در حال رشد و توسعه
دیگر سرویسی که مدیرعامل تپسی در این نشست خبری به وضعیت آن اشاره کرد، سرویس تپسی گاراژ بود. به گفته سیدحسینی تپسی گاراژ یک سرویس خاص است که هر شرکتی توانایی پیادهسازی آن را ندارد و این سرویس امسال رشد خوبی را تجربه کرده است.
مدیرعامل تپسی در خصوص این سرویس اضافه کرد: امسال شهرهای جدیدی را به این سرویس اضافه کردیم و از طرفی هم سرمایه در گردش در اختیار شرکتها قرار دادیم که تامین بهتری داشته باشند. دیگر اقدام ما این بود که تنوع کالایی را بالا بردیم و حالا قطعات یدکی خیلی بیشتری به این سرویس اضافه شده است.»
به گفته سیدحسینی در حال حاضر بیش از ۲۰۰ مرکز خدمات رسانی تپسی گاراژ در کشور فعال است.
واکنش شما چیست؟