سولانا از نظر حجم معاملات دیفای اتریوم را پشت سر گذاشت

آمار و ارقام جمع‌آوری شده از پایگاه‌های مرجع نشان می‌دهد که صرافی‌های غیرمتمرکز شبکه سولانا از نظر حجم معاملات توانسته‌اند از صرافی‌های بستر اتریوم پیشی بگیرند. به‌ گزارش تک‌ناک، برای نخستین بار، اتریوم به‌ عنوان پادشاه حوزه امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای، از نظر حجم معاملات، بازی را به سولانا واگذار کرده است. به نقل... نوشته سولانا از نظر حجم معاملات دیفای اتریوم را پشت سر گذاشت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  2
سولانا از نظر حجم معاملات دیفای اتریوم را پشت سر گذاشت

آمار و ارقام جمع‌آوری شده از پایگاه‌های مرجع نشان می‌دهد که صرافی‌های غیرمتمرکز شبکه سولانا از نظر حجم معاملات توانسته‌اند از صرافی‌های بستر اتریوم پیشی بگیرند.

به‌ گزارش تک‌ناک، برای نخستین بار، اتریوم به‌ عنوان پادشاه حوزه امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای، از نظر حجم معاملات، بازی را به سولانا واگذار کرده است.

به نقل از دیکریپت و بر اساس داده‌های دیفای‌لاما، سولانا از نظر حجم معاملات دکس (صرافی‌های غیرمتمرکز) در ماه ژوئيه، اتریوم را پشت سر گذاشته است.

همان‌گونه که مشاهده می‌شود، پروتکل‌های مبتنی‌ بر سولانا دست‌کم ۳۰ درصد از کل حجم معاملات غیرمتمرکز در ماه ژوئیه را به خود اختصاص داده‌، در حالی‌که اتریوم تنها سهمی ۲۸/۱۲ درصدی از این معاملات را داشته است.

سولانا از اتریوم پیشی‌ گرفت

آن‌طور که مشخص است، ارزش معاملات دکس در اکوسیستم سولانا به رقم حیرت‌انگیز ۵۶/۸۴۹ میلیارد دلار رسید، در حالی که اتریوم،‌ ماه پیش را با ۵۳/۸۶۶ میلیارد دلار حجم معاملات غیرمتمرکز به پایان رساند. با مقایسه این دو عدد درمی‌یابیم که سولانا دست‌کم ۵ درصد از نظر حجم معاملات از اتریوم جلوتر بوده است.

فرانکس ماتیس از فعالان حوزه رمزارز در این زمینه می‌گوید که پیشی‌گرفتن سولانا بیش‌ از همه به دلیل اقبال کاربران به میم‌کوین‌های ساخته‌شده در بستر این بلاک‌چین است. طی ماه گذشته، سولانا به‌دلیل کارمزدهای ناچیز به مقصد اصلی میم‌کوین‌ها تبدیل شده بود.

نوشته سولانا از نظر حجم معاملات دیفای اتریوم را پشت سر گذاشت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow