سونی از دنباله بازی Ghost of Tsushima رونمایی کرد

سونی در رویداد اخیر خود از بازی Ghost of Yōtei، ساخته استودیو Sucker Punch، به عنوان دنباله‌ای بر Ghost of Tsushima رونمایی کرد. این بازی قرار است سال آینده منتشر شود. به نقل از یوروگیمر در Ghost of Yōtei شما در نقش یک سامورایی زن به نام آتسو بازی خواهید کرد و داستان آن در […] نوشته سونی از دنباله بازی Ghost of Tsushima رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  2
سونی از دنباله بازی Ghost of Tsushima رونمایی کرد

سونی در رویداد اخیر خود از بازی Ghost of Yōtei، ساخته استودیو Sucker Punch، به عنوان دنباله‌ای بر Ghost of Tsushima رونمایی کرد. این بازی قرار است سال آینده منتشر شود.

به نقل از یوروگیمر در Ghost of Yōtei شما در نقش یک سامورایی زن به نام آتسو بازی خواهید کرد و داستان آن در سرزمین‌های اطراف کوه یوتی در جزیره هوکایدو در شمال ژاپن رخ می‌دهد.

تریلر معرفی این بازی حال‌وهوایی شبیه به فیلم‌های وسترن دارد؛ با صحنه‌های متعدد اسب‌سواری و موسیقی گیتار، و البته با تصاویری خیره‌کننده.

در این بازی، به نظر می‌رسد آتسو یک همراه گرگ دارد، هرچند بیشتر تریلر او را تنها نشان می‌دهد.

Ghost of Tsushima در سال ۱۲۷۴ اتفاق می‌افتاد، اما داستان Ghost of Yōtei در سال ۱۶۰۳ جریان دارد. بنابراین، انتظار نمی‌رود شخصیت جین ساکای، قهرمان بازی قبلی، در این نسخه حضور داشته باشد.

اندرو گلدفارب مدیر ارتباطات Sucker Punch،در وبلاگ پلی‌استیشن نوشته: «وقتی تصمیم به ساخت یک بازی جدید از سری Ghost گرفتیم، می‌خواستیم اصول اصلی که در Ghost of Tsushima بنا نهاده شده بودند را حفظ کنیم؛ از جمله بازی به عنوان یک جنگجوی سرگردان در ژاپن فئودال، آزادی در اکتشاف به شیوه خود و نمایش زیبایی‌های جهان بازی.»

او افزود: «در عین حال می‌خواستیم نوآوری کنیم. برای خلق چیزی تازه و آشنا، فراتر از داستان جین ساکای و جزیره سوشیما رفتیم و تمرکز خود را بر همان ایده روح جنگجو گذاشتیم. ما در Sucker Punch عاشق داستان‌های اورجینال هستیم و خواستیم بفهمیم که داشتن یک قهرمان جدید با نقاب روح، چه معنایی می‌تواند داشته باشد و افسانه جدیدی را کشف کنیم. این ما را به Ghost of Yōtei رساند: یک قهرمان جدید، یک داستان جدید و یک منطقه جدید از ژاپن برای کاوش.»

این بازی اولین اثر Sucker Punch است که به‌طور کامل برای PS5 ساخته شده است، در حالی که Ghost of Tsushima ابتدا برای PS4 منتشر شد و بعدها نسخه Director’s Cut آن ارائه شد.

هنوز تأیید نشده که آیا Ghost of Yōtei برای PS5 Pro بهینه‌سازی خواهد شد یا نه، اما به‌عنوان یک بازی انحصاری سونی، انتظار می‌رود این بهینه‌سازی انجام شود.

Ghost of Tsushima همچنین بر روی PC منتشر شد و به‌سرعت تبدیل به موفق‌ترین بازی داستان‌محور پلی‌استیشن بر روی این پلتفرم شد.

شما می‌توانید تریلر بازی Ghost of Yōtei را از این لینک تماشا کنید.

نوشته سونی از دنباله بازی Ghost of Tsushima رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow