سیستم پاداش Orbs در دیسکورد؛ راهی جدید برای کسب آیتمهای دیجیتال
با سیستم پاداش Orbs در دیسکورد، کاربران میتوانند با انجام مأموریتهای تبلیغاتی، جوایز اختصاصی و حتی اعتبار سرویسهای اشتراکی را به دست آورند. به گزارش تکناک، پلتفرم دیسکورد پساز اعلام آزمایش سیستم پاداش مجازی جدید در اواخر ماه می، اکنون رسماً این قابلیت را در دسترس عموم کاربران قرار داده است. این سیستم که با […] نوشته سیستم پاداش Orbs در دیسکورد؛ راهی جدید برای کسب آیتمهای دیجیتال اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

با سیستم پاداش Orbs در دیسکورد، کاربران میتوانند با انجام مأموریتهای تبلیغاتی، جوایز اختصاصی و حتی اعتبار سرویسهای اشتراکی را به دست آورند.
به گزارش تکناک، پلتفرم دیسکورد پساز اعلام آزمایش سیستم پاداش مجازی جدید در اواخر ماه می، اکنون رسماً این قابلیت را در دسترس عموم کاربران قرار داده است. این سیستم که با نام «Orbs» شناخته میشود، با هدف تشویق کاربران به تعامل بیشتر با تبلیغات تعاملی طراحی شده است.
کاربران دیسکورد میتوانند با انجام مأموریتهایی با عنوان Quests که شامل تعامل با تبلیغات محصولات یا بازیها برای دریافت آیتمهای مجازی است، Orbs دریافت و از این پاداشهای مجازی در فروشگاه دیسکورد استفاده کنند. کاربران میتوانند آنها را برای آیتمهای دیجیتالی مختلفی مانند اعتبار سهروزه سرویس Nitro، نشاننمایه با طراحی Orbs، افکتهای نمایه، تزیینات آواتار خرج کنند.

به نقل از تککرانچ، به گفته شرکت دیسکورد، این پاداشها در طول دوره آزمایشی هفتهفتهای با استقبال چشمگیری مواجه شدهاند؛ بهطوریکه کاربران میلیونها Orb به دست آوردهاند و مصرف کردهاند. همچنین، دادههای داخلی شرکت نشان میدهد که خریدهای کاربران در فروشگاه ۱۶ برابر افزایش یافته است و ۷۹ درصد از شرکتکنندگان پیشاز این هرگز خریدی انجام نداده بودند.
این اقدام درحالی صورت میگیرد که دیسکورد احتمالاً در حال آمادهسازی برای عرضه عمومی سهام خود (IPO) است و تلاش میکند تا به سرمایهگذاران و شرکای بالقوه نشان دهد که توانایی توسعه مدل تبلیغاتی مقیاسپذیر را دارد. شرکت یادشده Orbs را بهعنوان راهکاری ساده برای تبلیغدهندگان معرفی کرده است تا بتوانند بدون نیاز به طراحی پاداشهای اختصاصی، کمپینهای Quest خود را راهاندازی کنند.
به نظر میرسد که یکی دیگر از اهداف این سیستم جدید، جذب کاربران غیرعضو برای امتحان سرویس اشتراکی Nitro باشد؛ چراکه آنان میتوانند با جمعآوری Orbs، اعتبار لازم برای استفاده از Nitro را تهیه کنند. بااینحال، هنوز مشخص نیست که این طرح به افزایش اشتراکها منجر شده است یا خیر. شرکت دیسکورد در پاسخ به درخواست رسانهها برای ارائه جزئیات بیشتر، اظهار نظری نکرده؛ اما تأکید کرده است که ۷۰ درصد از شرکتکنندگان در طرح Orbs، از کاربران غیرعضو بودهاند.
نوشته سیستم پاداش Orbs در دیسکورد؛ راهی جدید برای کسب آیتمهای دیجیتال اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.
واکنش شما چیست؟






