شاخص اس‌اندپی ۵۰۰ در آستانه سقوطی شدید است

شماری از تحلیلگران با بررسی اندیکاتورهای تکنیکال مدعی شده‌اند که سقوط سختی در انتشار شاخص مهم اس‌اندپی ۵۰۰ است. به‌گزارش تک‌ناک، عمکرد شاخص اس‌ان‌پی ۵۰۰ (S&P 500) زیر ذره‌بین تحلیلگران بازار قرار دارد. برخی از تحلیلگران بر این باورند که سرمایه‌گذاران باید خود را برای سقوط آن آماده کنند. به گزارش تکناک به نقل از... نوشته شاخص اس‌اندپی ۵۰۰ در آستانه سقوطی شدید است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
شاخص اس‌اندپی ۵۰۰ در آستانه سقوطی شدید است

شماری از تحلیلگران با بررسی اندیکاتورهای تکنیکال مدعی شده‌اند که سقوط سختی در انتشار شاخص مهم اس‌اندپی ۵۰۰ است.

به‌گزارش تک‌ناک، عمکرد شاخص اس‌ان‌پی ۵۰۰ (S&P 500) زیر ذره‌بین تحلیلگران بازار قرار دارد. برخی از تحلیلگران بر این باورند که سرمایه‌گذاران باید خود را برای سقوط آن آماده کنند.

به گزارش تکناک به نقل از فین‌بولد، شماری از تحیلگران بازارهای مالی با هشدار نسبت به وقوع رکودی فراگیر در اقتصاد جهانی، گفته‌اند که شاخص مهم اس‌اندپی ۵۰۰ در لبه پرتگاه و ورود به چاله‌ای نزولی قرار دارد.

شاخص S&P 500 در آستانه ورود به فاز نزولی

آلن سانتانا، تحلیلگر فعال در حوزه بازار سهام آمریکا طی یادداشتی در وب‌سایت تریدینگ‌ویو گفته است که روندی نزولی در انتظار شاخص اس‌اندپی‌ ۵۰۰ است.

او هشدار داده که بازار در آستانه بزرگ‌ترین سقوط از سال ۲۰۲۲ به این سو قرار دارد و رشد اخیر بازار، تنها یک عقب‌نشینی موقت پیش از حاکم‌شدن جوی نزولی بر بازار است.

سانتانا می‌نویسد:

ما احتمالاً شاهد آغاز بزرگ‌ترین سقوط بازار از سال ۲۰۲۲ باشیم. بر اساس رفتارشناسی چرخه‌های حاکم بر بازار، تغییرات قیمتی و تحلیل‌های تکنیکال می‌توان دریافت که شاخص S&P 500 در آستانه ورود به یک فاز نزولی فراگیر است.

شاخص اس‌اندپی ۵۰۰ طی سه هفته احیر، روند صعودی کوتاه‌مدتی را تجربه کرده که به‌زعم سانتانا و دیگر تحلیلگران، ماه‌عسل آن در حال رو به اتمام است و به‌زودی روند نزولی تازه‌ای را از سر می‌گیرد.

سانتانا می‌گوید که آغاز این روند نزولی به‌معنای زمینه‌سازی برای رالی صعودی تازه‌ای نیست، بلکه باید آن را در چارچوب یک فاز نزولی درازمدت دانست.

نوشته شاخص اس‌اندپی ۵۰۰ در آستانه سقوطی شدید است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow