شارژر گیمینگ قدرتمند و سریع؛ لنوو با C170 تجربه شارژ را متحول می‌کند

شرکت لنوو لیجن، برند گیمینگ لنوو، با همکاری بازی محبوب و نقش‌آفرینی “افسانه سیاه: ووکونگ” اقدام به تولید یک شارژر گالیم نیترید (GaN) نسخه محدود کرده است. این شارژر با نام C170، از طراحی منحصر به فردی برخوردار است که با الهام از دنیای خیالی بازی “افسانه سیاه: ووکونگ” طراحی شده است. لوگوی بزرگ طلایی Y […] منبع خبر شارژر گیمینگ قدرتمند و سریع؛ لنوو با C170 تجربه شارژ را متحول می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:59
 0  3
شارژر گیمینگ قدرتمند و سریع؛ لنوو با C170 تجربه شارژ را متحول می‌کند

شرکت لنوو لیجن، برند گیمینگ لنوو، با همکاری بازی محبوب و نقش‌آفرینی “افسانه سیاه: ووکونگ” اقدام به تولید یک شارژر گالیم نیترید (GaN) نسخه محدود کرده است. این شارژر با نام C170، از طراحی منحصر به فردی برخوردار است که با الهام از دنیای خیالی بازی “افسانه سیاه: ووکونگ” طراحی شده است. لوگوی بزرگ طلایی Y و بافت سطح آن، به این شارژر ظاهری جذاب و متمایز بخشیده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی رسانه فناوری تکنا، این شارژر که از ابعاد جمع و جوری برخوردار است، قابلیت شارژ سریع دستگاه‌های مختلف از جمله دستگاه‌های لنوو لیجن سئیویور را با توان حداکثری 170 وات فراهم می‌کند. همچنین، با پشتیبانی از پروتکل‌های شارژ سریع مختلف، امکان استفاده از آن برای طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های الکترونیکی فراهم شده است.

شارژر C170 از تاریخ 30 سپتامبر در فروشگاه آنلاین JD.com در چین برای پیش‌فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.  طراحی منحصر به فرد با الهام از بازی “افسانه سیاه: ووکونگ” باعث جذابیت بیشتر آن شده است.  این گجت سریع با پشتیبانی از پروتکل‌های شارژ سریع مختلف توان حداکثری 170 وات را ارائه می کند. البته باید گفت این شارژر در حال حاضر تنها در بازار چین عرضه می‌شود. شارژر گالیم نیترید C170، محصولی جذاب برای گیمرها و افرادی است که به دنبال یک شارژر قدرتمند و با طراحی منحصر به فرد هستند. همکاری لنوو لیجن سئیویور با بازی “افسانه سیاه: ووکونگ” به این محصول هویتی خاص بخشیده و آن را به یک کالکشن جذاب برای طرفداران این بازی تبدیل کرده است.

برای مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر شارژر گیمینگ قدرتمند و سریع؛ لنوو با C170 تجربه شارژ را متحول می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow