شایعات جدید درباره آیفون ۱۷ ایر اپل

شرکت تایوانی Novatek این هفته اعلام کرد که تولید نمایشگرهای جدید OLED را با فناوری نوینی به نام «یکپارچه‌سازی لمس و درایور نمایشگر» (TDDI) آغاز خواهد کرد. این فناوری ممکن است در آیفون ۱۷ سال آینده به کار گرفته شود. گزارش روزنامه آسیایی «دیجی تایمز»  ادعا می‌کند تولید نمایشگرهای جدید **TDDI** در سه‌ماهه دوم سال …

۱۴ مهر , ۱۴۰۳ - 13:00
 0  4

شرکت تایوانی Novatek این هفته اعلام کرد که تولید نمایشگرهای جدید OLED را با فناوری نوینی به نام «یکپارچه‌سازی لمس و درایور نمایشگر» (TDDI) آغاز خواهد کرد. این فناوری ممکن است در آیفون ۱۷ سال آینده به کار گرفته شود.

گزارش روزنامه آسیایی «دیجی تایمز»  ادعا می‌کند تولید نمایشگرهای جدید **TDDI** در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد. طبق این گزارش، انتظار می‌رود که اپل یکی از اولین مشتریان Novatek باشد.

دیجی تایمز در این خصوص می‌نویسد: “در حالی که منابع صنعتی اطلاعاتی درباره مشتریان نهایی احتمالی ارائه نکرده‌اند، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که برنامه زمان بندی عرضه این محصول Novatek می‌تواند با نمایشگرهای نسل بعدی آیفون در سال ۲۰۲۵ هماهنگ باشد.”

فناوری جدید «TDDI» ممکن است به اپل این امکان را بدهد که در دستگاه‌های سال آینده خود از نمایشگرهای OLED نازک‌تری استفاده کند، چرا که لایه‌های لمس و نمایشگر در هم ادغام شده‌اند. این موضوع می‌تواند به آینده آیفون ۱۷ ایر که مدت‌ها شایعه شده و با نام آیفون ۱۷ اسلیم نیز شناخته شده، اشاره داشته باشد.

از آنجا که این شایعه بیشتر بر اساس حدس و گمان دیجی تایمز است، آن‌ها همچنین مطرح کرده‌اند که اپل ممکن است این نمایشگر جدید را در برخی از محصولات دیگر، از جمله نسل‌های آینده آیپد و اپل واچ، آزمایش کند. همچنین این احتمال وجود دارد که اپل از این نمایشگر نازک در آیفون تاشو شایعه‌شده یا آیپد تاشو احتمالی خود استفاده کند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow