شایعات در مورد بازی جدید Valve قوت گرفت

در اوایل سال جاری، گزارش‌هایی آنلاین ادعا کردند که شرکت Valve در حال تست یک بازی جدید از نوع شوتر – قهرمانی (hero-shooter) است، که به طور موقت با نام Deadlock شناخته می‌شود. به گزارش تک‌ناک، در حالی که شرکت Valve هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که روی بازی جدیدی کار می‌کند، به نظر... نوشته شایعات در مورد بازی جدید Valve قوت گرفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
شایعات در مورد بازی جدید Valve قوت گرفت

در اوایل سال جاری، گزارش‌هایی آنلاین ادعا کردند که شرکت Valve در حال تست یک بازی جدید از نوع شوتر – قهرمانی (hero-shooter) است، که به طور موقت با نام Deadlock شناخته می‌شود.

به گزارش تک‌ناک، در حالی که شرکت Valve هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که روی بازی جدیدی کار می‌کند، به نظر می‌رسد این شرکت در طول آخر هفته گذشته تعداد زیادی از افراد را برای تست این بازی جدید دعوت کرده است.

به نقل از خبرگزاری neowin، بر اساس سایت SteamDB.com که اطلاعات مربوط به بازی‌های موجود در سرویس استیم Valve را ردیابی می‌کند، تعداد بازیکنان همزمان برای بازی ناشناخته Deadlock روز یکشنبه به 16,946 نفر رسید. اگر شرکت Valve این بازی را در صفحه آمار رسمی استیم خود نمایش می‌داد، Deadlock به راحتی در بین 100 بازی پرطرفدار قرار می‌گرفت.

با توجه به صفحه SteamDB مربوط به این بازی، به نظر می‌رسد شرکت Valve تعداد زیادی از افراد را در اوایل ماه آگوست برای تست آنلاین Deadlock دعوت کرده است. اما این شرکت که به طور معمول اطلاعات خود را محرمانه نگه می‌دارد، هنوز هیچ اطلاعیه رسمی یا حتی تیزری درباره این بازی منتشر نکرده است. امیدواریم که دعوت از تعداد زیادی بازیکن برای تست بازی نشان‌دهنده‌ نزدیک بودن اعلام رسمی بازی باشد.

احتمال عرضه بازی جدید Valve قوت گرفت

بر اساس گزارش‌های قبلی که از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌اند، بازی Deadlock یک شوتر قهرمانی سوم شخص است، که عناصر دفاع برج (tower defense) را نیز شامل می‌شود. این بازی ترکیبی از تم‌های فانتزی، استیم‌پانک و علمی-تخیلی است.

یکی از گزارش‌های لو رفته در شبکه اجتماعی X یکی از نقشه‌های بازی را «بسیار بزرگ» توصیف کرده است، که از مسابقات 6v6 پشتیبانی می‌کند. همچنین از «ریل‌های شناور» برای حرکت سریع در نقشه‌ها استفاده می‌شود.

آخرین بازی شرکت Valve بازی Counter-Strike 2 بود که در سپتامبر به عنوان یک به‌روزرسانی بزرگ از بازی رایگان Counter-Strike: Global Offensive منتشر شد و جایگاه خود را به عنوان محبوب‌ترین بازی استیم حفظ کرد.

شایعات اخیر ادعا می‌کنند که Valve ممکن است در حال کار روی Half-Life 3 باشد، اما این شایعات مدت‌ها است که وجود دارند و تاکنون تأیید نشده‌اند.

نوشته شایعات در مورد بازی جدید Valve قوت گرفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow