شبکه اجتماعی ایکس با آیکون قلب شکسته دیسلایک را در اختیار کاربران قرار خواهد داد

شبکه اجتماعی ایکس قصد دارد از دکمه دیسلایک تنها برای ریپلای ها استفاده کند. آیکون دیسلایک به شکل یک قلب شکسته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه اجتماعی ایکس در حال توسعه ویژگی جدیدی با نام دیس لایک است که می‌توان از آن برای ریپلای پست ها استفاده کرد. طبق آنچه […] منبع خبر شبکه اجتماعی ایکس با آیکون قلب شکسته دیسلایک را در اختیار کاربران قرار خواهد داد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۴ تیر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
شبکه اجتماعی ایکس با آیکون قلب شکسته دیسلایک را در اختیار کاربران قرار خواهد داد

شبکه اجتماعی ایکس قصد دارد از دکمه دیسلایک تنها برای ریپلای ها استفاده کند. آیکون دیسلایک به شکل یک قلب شکسته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه اجتماعی ایکس در حال توسعه ویژگی جدیدی با نام دیس لایک است که می‌توان از آن برای ریپلای پست ها استفاده کرد. طبق آنچه که در کدهای نسخه ios برنامه ایکس کشف شده این دکمه دارای آیکون یک قلب شکسته است که در کنار دکمه لایک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این شرکت پیش از خریداری توسط ماسک به دنبال آزمایش قابلیت دیسلایک بوده است. البته در آن زمان هر دو دکمه رای مثبت و منفی مورد آزمایش قرار گرفته بودند. اما طبق گزارش‌های کنونی این شبکه اجتماعی تنها به توسعه رای منفی به پاسخ‌ها خواهد پرداخت. زیرا معتقد است با استفاده از آن پاسخ‌های بهتر در پست‌ها زودتر نمایش داده خواهند شد.

کدهای این ویژگی توسط یکی از کاربران و از طریق مهندسی معکوس در ایکس کشف شد. همچنین تصویری توسط وی منتشر شده که در آن آیکون‌های مربوط به این ویژگی مشخص شده است. طبق این اطلاعات کاربران پس از ثبت رای منفی باید آن را مورد تایید قرار دهند. با وجود این اطلاعات هنوز مشخص نیست آیا این ویژگی قرار است برای تمام پست‌های این پلتفرم ارائه شود یا تنها باید پاسخ ها را دیس لایک کرد.

ویدیوی دیگری نیز در مورد نحوه عملکرد دکمه دیس لایک منتشر شده که کاربرد آن را نشان می‌دهد. کاربری که این ویدیو را منتشر کرده مدعی شد دکمه دیس لایک ایکس تنها برای پاسخ‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. البته هنوز مشخص نیست قرار است این موضوع در آینده تغییر کند یا خیر.

منبع خبر شبکه اجتماعی ایکس با آیکون قلب شکسته دیسلایک را در اختیار کاربران قرار خواهد داد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow