شرکت HP کامپیوتر OMEN 35L را با پردازنده Core Ultra 9 285K عرضه می‌کند

شرکت HP کامپیوتر Omen 35L خود را با جدیدترین پردازنده‌ قدرتمند اینتل (Core Ultra 9 285K) و سریع‌ترین GPUهای موجود برای عملکرد بسیار بالا در اجرای بازی‌های کامپیوتری سنگین مجهز و عرضه خواهد کرد. به گزارش تک‌ناک، شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات اصلی (OEM) در حال آماده‌سازی سخت‌افزارهای خود با استفاده از نسل جدید پردازنده‌های اینتل، Arrow […] نوشته شرکت HP کامپیوتر OMEN 35L را با پردازنده Core Ultra 9 285K عرضه می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۸ مهر , ۱۴۰۳ - 10:00
 0  3
شرکت HP کامپیوتر OMEN 35L را با پردازنده Core Ultra 9 285K عرضه می‌کند

شرکت HP کامپیوتر Omen 35L خود را با جدیدترین پردازنده‌ قدرتمند اینتل (Core Ultra 9 285K) و سریع‌ترین GPUهای موجود برای عملکرد بسیار بالا در اجرای بازی‌های کامپیوتری سنگین مجهز و عرضه خواهد کرد.

به گزارش تک‌ناک، شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات اصلی (OEM) در حال آماده‌سازی سخت‌افزارهای خود با استفاده از نسل جدید پردازنده‌های اینتل، Arrow Lake هستند.

شرکت HP نیز از این قاعده مستثنی نیست و یک سیستم گیمینگ پیش‌ساخته جدید به نام OMEN 35L را بر پایه این پردازنده‌ها معرفی خواهد کرد.

این سیستم در چندین پیکربندی مختلف برای پاسخگویی به نیازهای متنوع کاربران ارائه خواهد شد و جایگزین نسل فعلی OMEN با پردازنده‌های Raptor Lake Refresh خواهد شد.

wccftech می‌نویسد که به لطف momomo_us@، تصویری از لیست منتشر شده است که طراحی کلی سیستم را نشان می‌دهد. این تصویر، یک شاسی سفید رنگ با پنل جلویی سیاه و لوگوی مشخص OMEN را به نمایش می‌گذارد.

این سیستم از نوع میدل تاور بوده و به فن‌های بزرگ ۲۰۰ میلی‌متری مجهز شده است. انتظار می‌رود در داخل این شاسی، پردازنده‌های سری Intel Arrow Lake Core Ultra 2 به کار گرفته شود.

کامپیوتر OMEN 35L با پردازنده Core Ultra 9 285K عرضه می شود

بر اساس اطلاعات ارائه شده، این سیستم از قدرتمندترین پردازنده اینتل (Core Ultra 9) و بهترین کارت گرافیک انویدیا (RTX 4090) بهره می‌برد.

همچنین دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی و قطعات اختصاصی OMEN می‌باشد. امکان ارتقا و شخصی‌سازی این سیستم نیز برای کاربران فراهم شده است.

کامپیوتر OMEN 35L در چندین پیکربندی مختلف ارائه خواهد شد، اما مدل پرچمدار آن به پردازنده Intel Core Ultra 9 285K و کارت گرافیک NVIDIA RTX 4090 مجهز خواهد بود.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند تا ۶۴ گیگابایت حافظه DDR5 با فعال‌سازی پروفایل XMP و فرکانس ۸۰۰۰ مگاهرتز را انتخاب کنند.

کامپیوتر OMEN 35L اچ‌پی با پردازنده Core Ultra 9 285K عرضه می‌شود

این سیستم بر پایه سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ بنا شده است و از اجزای اختصاصی Omen بهره می‌برد.

در حال حاضر مدل‌های فعلی OMEN 35L با پردازنده‌های نسل قبل AMD و Intel در دسترس هستند؛ اما با نزدیک شدن به زمان عرضه پردازنده‌های Arrow Lake، شرکت HP نسل جدید این سیستم را با به‌روزرسانی قطعات سخت‌افزاری به بازار عرضه خواهد کرد تا کاربران بتوانند حداکثر کارایی را از این سیستم گیمینگ دریافت کنند.

تاریخ دقیق عرضه OMEN 35L هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد هم‌زمان با عرضه رسمی پردازنده‌های Intel Core Ultra 9 در ۲۴ اکتبر یا اندکی پس از آن خواهد بود.

نتایج بنچمارک Passmark نشان می‌دهد که پردازنده Core Ultra 9 285K عملکرد بسیار بالایی در تست‌های تک هسته‌ای دارد و پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل‌های قبلی خود نشان می‌دهد.

نوشته شرکت HP کامپیوتر OMEN 35L را با پردازنده Core Ultra 9 285K عرضه می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow